Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du liker, men skammer deg over.


SVK

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skammer meg ikke noe særlig over musikken jeg hører pÃ¥ nÃ¥. Men man kan finne ting pÃ¥ ipoden min som er virkelig fælt :P ting jeg hørte pÃ¥ pÃ¥ barne/ungdomskolen. Spesiellt flaut er gamle idol-opptak som Alejandro Fuentus osv. Og faktisk Avril, selv om et par av lÃ¥tene hennes ikke er helt fæle faktisk, men ytterst fÃ¥ vel og merke.

Det flaueste per dags dato må vel være at jeg kan bli skikkelig gira av låta "so good" av bratz. Drit god låt :) Og jeg skammer meg faktsik ikke, jeg tilnærma misjonerer den låta. Nå skal det nevnes at jeg er født uten flauhetsgen og driter meg ut på daglig basis uten vidre omtanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke komme på noe jeg liker jeg skammer meg spesielt over - men om noen tar en sjekk pÃ¥ iPhone'n og ser at Mamma Mia soundtracket ligger der - da blir jeg litt flau. Grunnen til at det ligger der er for at vi har litt demokrati i bilen - sÃ¥ mellom all "voksenmusikken" fÃ¥r barna bestemme - og favoritten for tiden er Mamma Mia (man kan bli gal av mindre).

Når det er sagt så synes jeg ikke en del av orginalene med Abba er så gærne. Men film-soundtracket er flaut.....

Så filmen to ganger på kino :D Må si jeg digger hele konseptet, useriøsiteten i det hele er flott ^_^ Vår generasjons Grease!

Vet ikke hvor gammel du er Eivind, men jeg føler ABBA (som var aktive fra 72-82) nok er mer i samme generasjon som Grease enn min generasjon. Jeg mener da generasjonen som er født midt på 80-tallet, noen år etter at ABBA hadde gitt seg. Til info er ikke Greas noe eldre en ABBA heller, satt opp på broadway i 1972, West End i 1973 og gjort til film i 1978. Greas er 50'talls retro i 70'talls stil. ABBA var vel relativt kontemporære mens de holdt på, og er nå blitt retro selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Visstnok burde jeg skamme meg over at jeg liker Meat Loaf, men de bandene jeg skipper om jeg er i nærheten av folk er Metallica, Mr. Big og Tracey Chapman..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Er det jeg og sier! Jeg skammer meg ikke over det, men visse folk mener at jeg burde.. Samme gjelder Manowar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, skammer meg vel ikke direkte, men jeg har en del popmusikk fra 80/90-tallet som a-ha, Duran Duran og Pet Shop Boys. Det er best å se an situasjonen og selskapet før jeg setter pÃ¥ det, jeg har jo tross alt LITT metal-kred Ã¥ ta vare pÃ¥ :D

Endret av el_roffo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell,,, at least she looks good... (med et tonn sminke)

Er ikke.. bare det :P Er ikke alt med henne jeg liker, men hun har så ufattelig bra stemme at det er til Ã¥ bli sprø av!

Sjekk ut Rolling Stones-filmen Shine a Light. Hu er med på en låt der. FETT!

Will do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok ha skamma meg over ting jeg har hørt på før, men per tid så er det faktisk ingenting jeg ikke kan stå 100% inne for! Hører på mye totalt forskjellig musikk, men har ingenting jeg syns ikke tåler dagens lys. Ettersom jeg må ha minst et par ekte instrumenter for å synes lyden er spennende nok, ekskluderer det meg fra å like det meste av det man på et gitarforum helst bør holde seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med "ekte innstrumenter" syntes jeg er fjas. Så lenge det låter bra gjør det ikke no. Men en kan si at ting som inneholder "ekte innstrumenter" ofte låter bedre, men det finnes nok mye fet elektronika, jeg er bare ikke godt nok kjent med sjangern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med "ekte innstrumenter" syntes jeg er fjas. Så lenge det låter bra gjør det ikke no. Men en kan si at ting som inneholder "ekte innstrumenter" ofte låter bedre, men det finnes nok mye fet elektronika, jeg er bare ikke godt nok kjent med sjangern.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.