Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Styggeste gitarer!


Arne.

Anbefalte innlegg

  • Svar 754
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men du må da forstå at du ikke eier smak! :)

nei, ok. her på forumet er det ikke lov til å like det man vil. jeg kan si, at Bc.Rich ikke er gitarer jeg kan tenke meg selv, men at jeg syntes de er helt ok, hvertfall de litt dyrere. Fordi jeg sier at jeg liker Bc.Rich, så betyr ikke det at jeg BARE liker det? du mener vel det er dårlig smak å like PRS gitarer og du? Latterlig.

Endret av metallhue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ok. her på forumet er det ikke lov til å like det man vil. jeg kan si, at Bc.Rich ikke er gitarer jeg kan tenke meg selv, men at jeg syntes de er helt ok, hvertfall de litt dyrere. Fordi jeg sier at jeg liker Bc.Rich, så betyr ikke det at jeg BARE liker det? du mener vel det er dårlig smak å like PRS gitarer og du? Latterlig.

Tror ikke du bør ta alt så bokstavelig, iallfall ikke når noen bruker en smiley etter det de har skrevet. Tror mange her har en litt spøkefull tone, og ikke mener noe vondt med det de skriver. :)

Og BC Rich er fint, spesielt Bich. En dag skal jeg ha meg en USA-modell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at folk etterhvert har misforstått denne tråden litt...

Styggeste gitarer heter den, og ikke 'Gitarer jeg kanskje ikke liker så godt...'

LP, Strat og alle mulige gitarer dukker opp som Styggeste! Det kan ikke være mulig.. men man kan jo utmerket godt putte de i Ikke-liker boksen.

Husker jeg så et bilde av en hårete penis-lignende gitar, den var stygg den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at folk etterhvert har misforstått denne tråden litt...

Styggeste gitarer heter den, og ikke 'Gitarer jeg kanskje ikke liker så godt...'

LP, Strat og alle mulige gitarer dukker opp som Styggeste! Det kan ikke være mulig.. men man kan jo utmerket godt putte de i Ikke-liker boksen.

Husker jeg så et bilde av en hårete penis-lignende gitar, den var stygg den!!

Har tenkt tanken selv at denne tråden har sporet av litt. For eksempel sa noe at DBZ var stygge gitarer. Her er et lite utvalg av DBZ. Er det mulig å mene at alle disse er stygge som penis gitarer og annet som er vist i denne tråden??? :blink:

DBZ-Giveaway.jpg

(ja jeg bet meg spesiellt merke i DBZ i og med at jeg forhandler disse i Norge - men det er flere andre eksempler jeg kunne dradt frem også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ok. her på forumet er det ikke lov til å like det man vil. jeg kan si, at Bc.Rich ikke er gitarer jeg kan tenke meg selv, men at jeg syntes de er helt ok, hvertfall de litt dyrere. Fordi jeg sier at jeg liker Bc.Rich, så betyr ikke det at jeg BARE liker det? du mener vel det er dårlig smak å like PRS gitarer og du? Latterlig.

Det var ment med en god eske spøk, så slapp helt av. :)

PRS er forøvrig flotte gitarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.