Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Styggeste gitarer!


Arne.

Anbefalte innlegg

Da får vel jeg ha min runde her: (Det er dessverre altfor mye stygt laget når man snakker om gitarer)

Fender Telecaster (spesielt de eldre modellene)

ALLE GRETCH GITARER

Diverse av B.C. Rich (men Kerry King signaturmodellene er rååååe)

Ibanez PGMFRM1 (må jo være en av de styggeste gitarene noensinne...)

Gibson Firebird...

Du kan da ikke mene at alt her er stygt  :blink: ? http://www.gretschguitars.com/gear/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 754
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen av de styggeste gitarene jeg vet er

Gibson Melody maker,

Fender Jaguar,

Fender Jazzmaster

:(

Jeg tror det er en sånn greie at noen av oss føler en tildragning til ting som ser litt gammelt og stygt ut... Jeg må faktisk innrømme at det er få designs fra etter 60-tallet som jeg kunne tenke meg å spille på, og det er litt skummelt... :ninja: Er så klart noen da, som... Ehm... Ja, PRS :D Men synes mye annet kan SE kult ut, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du egentlig gitarer...

ja, det kan du sverge på at jeg gjør, mann ^_^

Jeg er stor fan av ALT gitt ut av Jackson, og andre favoritter er pene modeller fra ESP og Dean. men selv om Jackson helt klart er favoritten her i gården, har jeg absolutt ikke noe imot gamle, klassiske modeller bare de ikke ser ut som en planke som er tråkket på igjen og igjen av en elefant. Det er andre her på forumet som syns Les Paul og Stratocaster er stygge, men begge disse klassiske gitarene er noe jeg har skikkelig sansen for. (bare man skifter ut diverse Single Coil pickups med noe mer "rocka". Dave Murrays signatur strat er et godt eksempel på dette).

Og ja, den Ibanez gitaren til Paul Gilbert som jeg nevnte, hater jeg. Men dette hindrer meg ikke fra å sette pris på annet fra Ibanez, la oss f.eks. si RG serien.

Jeg liker nok mye som er produsert av gitarer, det var tross alt ikke mange gitarene jeg nevnte på hat-lista mi! :lol:

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er nei-gitarer:

Firebird

Fireman (herregud så motbydelig)

Telecaster

Semihollows

BC Rich

Taylor

Jazzmaster

Jaguar

Mustang

Parker

SG

Rickenbacker

Alt med Bigsby på

Med hederlige unntak da ;)

Dæven, snevert... Liker bare superstrats du eller?

Endret av Grohl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.