Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Styggeste gitarer!


Arne.

Anbefalte innlegg

  • Svar 754
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke jeg heller,

men så såg jeg signaturen din :P hahaha

*irriterer erlend med denne ;p*

Sry sry,, men headstocken.. haha cracks me up every time!

Den gitaren jeg og ErlendB utarbeidet er da skikkelig rå, mann! :lol:

Det er et ekte våpen, det der, som du kan krige med. Men de fleste på forumet her har visst mer sansen for veike, bløte, småjente-gitarer. Jeg nevner ingen modeller. Vil ikke starte unødvendige krangler heller :P

Er det bare jeg som er litt metall her på GN? :(

Headstocken er det jeg som står bak, om dere er interesserte i å vite. :P

Den er ikke til å spøke med. Mektige greier det der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gitaren jeg og ErlendB utarbeidet er da skikkelig rå, mann! :lol:

Det er et ekte våpen, det der, som du kan krige med. Men de fleste på forumet her har visst mer sansen for veike, bløte, småjente-gitarer. Jeg nevner ingen modeller. Vil ikke starte unødvendige krangler heller :P

Er det bare jeg som er litt metall her på GN? :(

Hvis det der er metal, så ja, da er det bare du som er litt metall på dette forumet..

Selv elsker jeg "veike, bløte, småjentegitarer" som Tele, Strat, LP, SG, Firebird, Mustang osv :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det der er metal, så ja, da er det bare du som er litt metall på dette forumet..

Selv elsker jeg "veike, bløte, småjentegitarer" som Tele, Strat, LP, SG, Firebird, Mustang osv :rolleyes:

Ser vi har forskjellig smak, ja. Jeg ville ikke ha blunket 3 ganger om jeg ble spurt om å stå på en scene med denne:

VargCusWinlay.jpg

Men aldri i verden om jeg ville så mye som tatt i en Fender Mustang. Om jeg skulle i et forntids gammelt slag ville jeg valgt meg et skikkelig, godt langsverd, ikke tilspikket, morken treflis. Antar at mange blir provoserte nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.