Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PULSE

Medlem
  • Innholdsteller

    262
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om PULSE

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Kjønn
    Mann
  • Bosted
    Bergen
  • Interesser
    Gitar... Are you surprised?

Nylige profilbesøk

2 810 profilvisninger
  • isj

PULSE's Achievements

Gitarrocker

Gitarrocker (5/6)

0

Nettsamfunnsomdømme

Om meg

Jeg er en gitarist som bor i Bergen og går nå på musikklinjen ved Langhaugen vgs.

Jeg kunne basic blues og smoke on the water fra noen kurs i 4. klasse (eller noe rundt da). Instrumentet var (desverre) ikke så interresant da, men senhøsten 2006 ble jeg frelst, og har siden det hatt en gitar mellom hendene. For øyeblikket spiller jeg ikke med noen andre, men kan gjerne tenke meg å starte et band eller noe (?).

Jeg spiller det meste, kan da i farten nevne de to veldig diffuse sjangrene: rock og pop :P men til eksempel: har hørt veldig mye på Beatles og er stor fan av dem! I det siste har jeg også prøvd å sette meg mer og mer inn i forskjellig jazz og funk-musikk og liker veldig godt å høre på det. Ellers spiller jeg som sagt det meste egentlig, vil ikke begrense meg selv innenfor én sjanger.

Hvis jeg skulle være så heldig at jeg fikk bli med i et band ville jeg ikke begrenset spillestilen ved å sette bandet inni i én bås (f. eks bare spille metall. Jeg er heller ikke noe interessert i å starte et metallband :) ). Jeg er kanskje opptatt av variasjon? Og så er det jo bare å prøve noe nytt hele tiden!

Kan også nevne at jeg har tatt pianotimer, og vil fortsette med det på musikklinjen, så jeg kan slå noen akkorder på keyboardet hvis det trengs ;)

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.