Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Machine Head - The Blackening, special edition


Aphelion

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fuck dere og den jævla diskusjonen,, først sier dere noe,, og så kommer en eller anna og tweaker og vrir på det så jævlig..

så jeg gidder faen ikke diskutere med dere lenger.. faen så jævla mye dere vrir.. herres.

problemet er jo ikke at vi vrir og vender på det. Det er det at du ikke forstår det første gangen, så vi må forklare det, om og om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORDAN FAEN skal jeg diskutere når ingen gidder å fuckings skjønne hva jeg sier da?..

og hvorfor faen skal jeg da gidde å prøve å forklare etter sånn 20 forsøk når enten folk som torger eller andre kommer å fuckings ypper,

og vrenger å vrir på alt jeg sier,, jeg gidder da faen ikke å finne meg i å bli fortalt "les hva du skriver,, les hva han sa, skjønn ditt, skjønn datt, se det fra en annen side" bla bla bla når

dere faen ikke engang forstår eller gidder å prøve å forstå hva jeg mener, og heller ikke ser ting fra min side.?

alt de apekattene gjør er jo faen bare å prøve å få meg til å ro meg lenger ut på stillehavet.!

de ber jo om det hele tia.!

Du har strengt tatt aldri diskutert imo. Du skriver og oppfører deg relativt dumt gjennom hele tråden, for å si det på en pen måte. Ypper, vrenger og vrir? De som "ypper" vil vel bare prøve å få deg til å skjønne noe du tydligvis ikke skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk fått mer sansen for Machine Head i det siste, åssen album foruten The blackening er å anbefale? Rob Flynn skal ha cred for Forbidden, Chalice of Blood her faen meg herlig, har dessverre bare fått tak i Forbidden Evil- og Twisted Into Form-platene, noen som vet om de andre er å sjekke ut? Sorry for at jeg sporer av tema

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burn My Eyes er Machine Heads foreløpige Magnus Opus, vil jeg påstå. Selv er jeg lite glad i de tre påfølgende albumene, mens Through The Ashes of Empires står lite tilbake for The Blackening. Live-skiva Hellalive er også vel verdt et kjøp, MH er et monumentalt live-band, og det skinner godt igjennom på plate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.