Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Machine Head - The Blackening, special edition


Aphelion

Anbefalte innlegg

Det blir litt feil å kalle metallica mainstream synes jeg. Da de er en stor del av grunnmuren til metall i sin helehet.

Blir litt som å kalle Zeppelin mainstream. Kall heller wolfmother mainstream da de prøver å etterligne de klassiske bandene ;)

Vet du hva MAINSTREAM betyr eller?..

Noe alle liker,, noe alle gjør,, de følger strømmen...

metallica er det største eksempelet du får når man nevner mainstream..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bare du som ikke skjønte hva jeg mente..

kunne likegodt kasta denne tråden i søppla.. ingen kommer ever til å gi seg når det kommer flere nye innlegg anyway.

*edit*

den lille quoten du hadde på "kapteinar" er så feil.

En hånd i været fra alle som skjønner deg da. Hva er feil med quoten?

Ett spørsmål:

Hva vil du oppnå med denne diskusjonen? Jeg prøver bare å få deg til å innse at argumenteringa og herjinga di er fullstending idiotisk og nyttesløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du begynt å pisse deg selv på ryggen.

Og denne gangen er det ingen spøk heller.

Du bare poengterer og bekrefter alle fordommer man måtte ha, og du hjelper iallefall ikke CoB til å bli mer respektert, såpass bør du skjønne.

skal like å se deg prøve å krangle mot et forum, for noe som du liker men som alle hater..

denne krangelen er like vansklig for meg å vinne som å få techno og hip hop folk til å bli enig om en tilhenger av metal, om att metal owns og det andre suger balls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hånd i været fra alle som skjønner deg da. Hva er feil med quoten?

Ett spørsmål:

Hva vil du oppnå med denne diskusjonen? Jeg prøver bare å få deg til å innse at argumenteringa og herjinga di er fullstending idiotisk og nyttesløst.

Hele greia er att folk ber MEG om å se ting fra andres point of view,, når de selv ser seg selv langt oppi rævsprekka.

jeg har selv sagt att folk like godt kan thrashe denne diskusjonen, hele tråden om det så må..

Men som sagt,, det er jævla vansklig når det sitter troll og lager mer diskusjon!

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva MAINSTREAM betyr eller?..

Noe alle liker,, noe alle gjør,, de følger strømmen...

metallica er det største eksempelet du får når man nevner mainstream..

haha, ja, det er jeg. Fullt klar over det, men med tanke på at metallica ikke var mainstream før 10 år inn i karriæra si ser jeg på det som et dårlig eksempel.

Metallica satt seg ikke ned å tenkte på hva de ville tjent mest på å spille da de møttes første gangen.

De drakk seg fulle. spilte fort og hardt, og ved tilfeldigheter digga alle det. CoB derimot fulgte strømmen, - skapt av metallica (og andre selvsagt) og ble store på den måten.

Dårlige eksempler kanskje, men en vettug person burde skjønne det.

Poenget mitt er at jeg synes band som starter strømmen ikke burde bli stemplet for mainstream.

Converse sko er blitt mainstream - ikke kall dimebag darrel mainstream selvom han brukte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke snøring. Hele diskusjonen din som du fyrer så hett oppunder er jo i utgangspunktet poengløs? Innse det. Diskusjonen går jo ikke på CoB mer, folk prøver bare å få deg til å innse at du ikke kan få endret noe som helst....

...eller bare å få seg en god latter :D haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal like å se deg prøve å krangle mot et forum, for noe som du liker men som alle hater..

denne krangelen er like vansklig for meg å vinne som å få techno og hip hop folk til å bli enig om en tilhenger av metal, om att metal owns og det andre suger balls.

Jeg kommer aldri til å komme i din situasjon, det tror jeg jeg kan si med sikkerhet.

Men hva er det du forsøker å "vinne"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ja, det er jeg. Fullt klar over det, men med tanke på at metallica ikke var mainstream før 10 år inn i karriæra si ser jeg på det som et dårlig eksempel.

Metallica satt seg ikke ned å tenkte på hva de ville tjent mest på å spille da de møttes første gangen.

De drakk seg fulle. spilte fort og hardt, og ved tilfeldigheter digga alle det. CoB derimot fulgte strømmen, - skapt av metallica (og andre selvsagt) og ble store på den måten.

Dårlige eksempler kanskje, men en vettug person burde skjønne det.

Poenget mitt er at jeg synes band som starter strømmen ikke burde bli stemplet for mainstream.

Converse sko er blitt mainstream - ikke kall dimebag darrel mainstream selvom han brukte det!

Wow, jeg skjønte det! Gjorde du xshortyx?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg skjønte det! Gjorde du xshortyx?

Ja det gjorde eg nok torgr.

Men det som nesten blir sagt her er att alle band ETTER metallica er mainstream?

aner dere hvor mange av nåtidens/datidens band som var influenced og inspirert av metallica?..

er Alle plutselig mainstreams nå?

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjorde eg nok torgr.

Men det som nesten blir sagt her er att alle band ETTER metallica er mainstream?

aner dere hvor mange av nåtidens/datidens band som var influenced og inspirert av metallica?..

er Alle plutselig mainstreams nå?

Bra, da skjønte du at det kommer litt an på HVORDAN de starter da? Og nei, ALLE er ikke mainstream, det vet du selv og ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuck dere og den jævla diskusjonen,, først sier dere noe,, og så kommer en eller anna og tweaker og vrir på det så jævlig..

så jeg gidder faen ikke diskutere med dere lenger.. faen så jævla mye dere vrir.. herres.

Du snakker jo bare vås, du diskuterer ikke.

Bruk litt tid på det du skriver, så kanskje du får frem hva du mener slik at vi andre forstår det også.

Slik det er nå graver du deg bare mer og mer ned i uvitenhet, umodenhet og trangsynhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker jo bare vås, du diskuterer ikke.

Bruk litt tid på det du skriver, så kanskje du får frem hva du mener slik at vi andre forstår det også.

Slik det er nå graver du deg bare mer og mer ned i uvitenhet, umodenhet og trangsynhet.

HVORDAN FAEN skal jeg diskutere når ingen gidder å fuckings skjønne hva jeg sier da?..

og hvorfor faen skal jeg da gidde å prøve å forklare etter sånn 20 forsøk når enten folk som torger eller andre kommer å fuckings ypper,

og vrenger å vrir på alt jeg sier,, jeg gidder da faen ikke å finne meg i å bli fortalt "les hva du skriver,, les hva han sa, skjønn ditt, skjønn datt, se det fra en annen side" bla bla bla når

dere faen ikke engang forstår eller gidder å prøve å forstå hva jeg mener, og heller ikke ser ting fra min side.?

alt de apekattene gjør er jo faen bare å prøve å få meg til å ro meg lenger ut på stillehavet.!

de ber jo om det hele tia.!

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.