Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Machine Head - The Blackening, special edition


Aphelion

Anbefalte innlegg

Det gjorde jeg og jeg synes at det var kjedelig musikk.

link til noe typisk machine head eller slipknot da?

de har bare helt dønn lik kjedlig musikk hele jævla tia. ingen variasjon.

Denne er litt sloppy en del plasser..

men whine og jeg forlanger å se noen her gjøre det bedre live.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hør hele før dere gidder å uttale dere.. selv om det er meningsløst..

fordi dere allerede har et fjortishat på et band dere bare har bestemt dere for å hate.

tipper også mange ikke liker dem pga alt omsnakket om Alexi..

og noen liker ikke synthen.

kunne egentlig også henta hvilken som helst bodom sang.

Hvis du kunne linket til hvilken som helst Bodom-låt, kan det ikke da tenkes at du er litt lite kritisk? Det er jo også du som nevner dette med nyere Bodom...

Jeg hørte hele låta:

-den er kort og virker ganske meningsløs. Det finnes ikke noe jeg kan gripe fatt i der, noe som får meg engasjert.

-den er veldig stillestående i de partiene som man muligens kan kalle vers, mangler dynamikk og det som er nevnt over.

-Den har et uryddig lydbilde. jeg kan godt like kaotisk musikk, men denne fremstår bare som...rotete.

Sånn generelt liker jeg ikke måten synth blir brukt på i CoB, jeg liker ikke Laiho, og jeg synes finsk metal svært ofte er veldig utvannet, fullstendig uten substans. Vel er det morro med upretensiøs underholdning av og til, men det finnes så mye annet.

Hører på andre CoB-låter på youtube nå, "In your face" bl.a. og synes det minner veldig om de hardere/raskere partiene til In Flames. Ingen blåkopi, men det er noe med soundet, noe som igjen viser at CoB kanskje ikke har allverden mer å by på? Det er den følelsen jeg fikk av låta du linket til, den er bare nok en låt.. Inn øret og ut gjen.

Kjedelig hva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kunne linket til hvilken som helst Bodom-låt, kan det ikke da tenkes at du er litt lite kritisk? Det er jo også du som nevner dette med nyere Bodom...

Jeg hørte hele låta:

-den er kort og virker ganske meningsløs. Det finnes ikke noe jeg kan gripe fatt i der, noe som får meg engasjert.

-den er veldig stillestående i de partiene som man muligens kan kalle vers, mangler dynamikk og det som er nevnt over.

-Den har et uryddig lydbilde. jeg kan godt like kaotisk musikk, men denne fremstår bare som...rotete.

Sånn generelt liker jeg ikke måten synth blir brukt på i CoB, jeg liker ikke Laiho, og jeg synes finsk metal svært ofte er veldig utvannet, fullstendig uten substans. Vel er det morro med upretensiøs underholdning av og til, men det finnes så mye annet.

Hører på andre CoB-låter på youtube nå, "In your face" bl.a. og synes det minner veldig om de hardere/raskere partiene til In Flames. Ingen blåkopi, men det er noe med soundet, noe som igjen viser at CoB kanskje ikke har allverden mer å by på? Det er den følelsen jeg fikk av låta du linket til, den er bare nok en låt.. Inn øret og ut gjen.

Kjedelig hva :)

Vell.. JA du har kjedelig smak..

MYE jævla bra finsk musikk ute å går.. men dere er så jævla sta..

Jeg ser fortsatt ingen video fra deg som imponerer meg i det hele tatt..

og.. .hvordan faen kan det være et minus om den er kort eller ikke?.. og er det så jævla mye mening over slipknot synest du?

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell.. JA du har kjedelig smak..

MYE jævla bra finsk musikk ute å går.. men dere er så jævla sta..

Jeg ser fortsatt ingen video fra deg som imponerer meg i det hele tatt..

Det finnes helt sikkert masse bra finsk musikk, jeg har bare ikke oversikt over alt, men det man hører, altså det som blir dratt frem pga popularitet, er for meg totalt intetsigende.

Du visste jo ikke hva jeg var fan av så hvordan kan du si at jeg har kjedelig musikksmak?

Hva imponerer deg? Kanksje jeg kan finne noe du vil sette pris på, en skatt du ellers ville gått glipp av?

Edit: Du la til en setning til:

Jeg har aldri sagt et positivt ord om Slipknot i denne tråden. Jeg har svært liten kjennskap til de i det hele tatt.

Og ja, jeg liker lange låter, såfremt de har noe å by på seff. En kort låt som den du linket til blir bare meningsløs, den er over før det har skjedd noe spesielt.

Endret av kruneh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. og spørr dere meg,, så synest jeg ofte all mulig fusion og alt det der ofte blir

dritkjedlig for meg.. melodier du går lei av etter andre gang du hører på det.. og når det er snakk om rotette lydbilde..

hørt mye machinehead du? nå nevner jeg f.eks Machine Head - Davidian,, om det ikke er rot,, så faen meg skyt meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes helt sikkert masse bra finsk musikk, jeg har bare ikke oversikt over alt, men det man hører, altså det som blir dratt frem pga popularitet, er for meg totalt intetsigende.

Du visste jo ikke hva jeg var fan av så hvordan kan du si at jeg har kjedelig musikksmak?

Hva imponerer deg? Kanksje jeg kan finne noe du vil sette pris på, en skatt du ellers ville gått glipp av?

surprise me...

og hva faen,, jeg sier det,, prøv å let frem en sang som imponerer meg..

jeg prøver jo for faen å "imponere" deg,, med å finne en sang av et band du hater?,, enkel oppgave? neppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

surprise me...

og hva faen,, jeg sier det,, prøv å let frem en sang som imponerer meg..

jeg prøver jo for faen å "imponere" deg,, med å finne en sang av et band du hater?,, enkel oppgave? neppe..

Jeg hater ikke CoB, jeg synes bare det er et tullete band, stor forskjell. Har ikke energi å rote bort på unødvendig hat.

Jeg skrev hvorfor jeg syntes CoB-låta var kjedelig, prøv å hold deg på samme nivå.

Ja, jeg har hørt masse Machine Head. De har en veldig bra trommis, en relativt allsidig vokalist, snedig sans for melodier og en diskografi som er ganske så variert.

Nåh..., blir jeg skuffet om du ikke liker MH? Neppe, akkurat det gir jeg faen i, det samme bør du gjøre om ikke vi liker CoB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ikke CoB, jeg synes bare det er et tullete band, stor forskjell. Har ikke energi å rote bort på unødvendig hat.

Jeg skrev hvorfor jeg syntes CoB-låta var kjedelig, prøv å hold deg på samme nivå.

Ja, jeg har hørt masse Machine Head. De har en veldig bra trommis, en relativt allsidig vokalist, snedig sans for melodier og en diskografi som er ganske så variert.

Nåh..., blir jeg skuffet om du ikke liker MH? Neppe, akkurat det gir jeg faen i, det samme bør du gjøre om ikke vi liker CoB.

Jeg liker MH.. men å si att det er så jævla mye bedre enn Cob synest jeg er skikkelig på bærtur..

og.. skrikevokalen til Rob flynn er jaggu dritkjedelig å høre på i lengda den og, så ikke kom med att den er "allsidig"..

ALLSIDIG er det alle kaller ting de argumenterer for.. det er blitt et av de mest lame ordene i norsk ordbruk by now.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hørt masse Machine Head. De har en veldig bra trommis, en relativt allsidig vokalist, snedig sans for melodier og en diskografi som er ganske så variert.

+evig mye!

Og den første youtubelåta der var jævlig kjedelig! Syns faktisk de hadde NOE vettugt på gang på Follow The Reaper da den kom ut, men dette var ren bajs...

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det kan være så vanskelig å forstå at enkelte personer bare ikke liker Children of Bodom.

Så enkelt er det. Det er sann med alle sjangere, band og artister. Det vil nok også alltid være det.

Jeg har hørt en del på Slipknot, CoB og Machine Head og kan forstå hvorfor folk misliker/liker alle de tre bandene.

Når det skal være sagt holder jeg meg på Kruneh sin side da han argumenterer på en langt mer saklig måte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker MH.. men å si att det er så jævla mye bedre enn Cob synest jeg er skikkelig på bærtur..

og.. skrikevokalen til Rob flynn er jaggu dritkjedelig å høre på i lengda den og, så ikke kom med att den er "allsidig"..

ALLSIDIG er det alle kaller ting de argumenterer for.. det er blitt et av de mest lame ordene i norsk ordbruk by now.

Når jeg kaller vokalisten for relativt allsidig, hvordan kan du da tolke det som at jeg mener at "skrike"-vokalen til Flynn er allsidig?

Det er jo helt på jordet gutt! Vi snakker om alle former for vokal han bruker, og selv om han nok ikke er noen skolert vokalist har han faktsik et brukbart spenn.

Det som er viktig her er at du skjønner at jeg ikke går inn i denne diskusjonen med deg fordi jeg er noen blodfan av MH, noe jeg forsåvidt heller ikke er, jeg mener at de har gitt ut mye som er veldig bra, men jeg forguder de på ingen måte slik som det virker som du gjør med CoB.

Du må lære deg til å lese, tolke og deretter forstå den andre parten før du begynner å diskutere, ellers kommer du aldri noen vei, hverken i diskusjonen eller livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du linka til COBlåtar kan du i det minste linka til bra låtar

Har ikkje den minste sans for dei to siste platene deira

Bra Machine Head låtar er ikkje vanskeleg å finna heller.

http://www.youtube.com/watch?v=F4h69cs0IUg

http://www.youtube.com/watch?v=F4h69cs0IUg

Ja.. det gamle er best.

Men eg oppfatta det i sta som att folk vistnok ikkje likte det gamle, og eg hadde allerede nevnt det nye, så da poster eg selvfølgelig

en sang ifra det nye albumet.

og den machine head låta,, spesielt live på den videoen der synest eg ikkje så veldi mye om..

men samma faen, eg gidd ikkje diskutere meir med folk.. ekje vits å diskutere med noken som allerede hater :P

Men en ting e sikkert, det er mange her inne som hører på drit som er mye verre en Bodom.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.