Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Machine Head - The Blackening, special edition


Aphelion

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
Tjeh. Er da bare to versjoner - en for USA og en for Europa, sistnevnte har en cd ekstra i tillegg til alt den første har... :)

Gleder meg til å se Machine Head knuse fjortismetalbanda ned i Converseskoa i Spektrum, forresten! B)

Faen at det skulle være utsolgt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. Slipknot kommer til å knuse alle. Har gledet meg så satans lenge til den konserten. Helt siden jeg så slipknot live dvd i 2003. Children of Bodom blir bare ett enormt pluss! Mens Machine Head nok blir morsomt, selv om jeg ikke har noe forhold til de. I forhold til Slipknot og Cob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ingen aphelion kaste en sko etter Alexi Laiho though? :P

Brukte litt tid på å komme oss til Oslo, så gikk «dessverre» glipp av Boredumb :P

Machine Head var TOTALT overlegent. Slipknot funker til tider på plate, men faller fullstendig gjennom live. Makan så intetsigende og uinspirerende! Og den jævla Tom Waits-perkusjonen som aldri er tight søpler til ytterligere... Neh, all hope is gone :P

Forøvrig, dårligste forsøket på circlepit jeg noensinne har sett - 15-20 Skliknott-kids som dytta lett på hverandre og fniste. :glare:

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.