Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Machine Head - The Blackening, special edition


Aphelion

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sitti og ledd litt i stolen her på de siste sidene. Musikk er en smakssak, og folk må få mene akkurat hva de vil. Hva det gjelder diskusjonen synes jeg xshorteyx bør lære seg å se og tolke hva kruneh skriver. Uten å involvere meg i diskusjonen må jeg bare få si at en del av inleggene dine rett og slett er latterlige og usaklige. Bygg under argumentene dine og ikke lag deg forestillinger om ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitti og ledd litt i stolen her på de siste sidene. Musikk er en smakssak, og folk må få mene akkurat hva de vil. Hva det gjelder diskusjonen synes jeg xshorteyx bør lære seg å se og tolke hva kruneh skriver. Uten å involvere meg i diskusjonen må jeg bare få si at en del av inleggene dine rett og slett er latterlige og usaklige. Bygg under argumentene dine og ikke lag deg forestillinger om ting..

hold kjeft.. eg er sta -.-

OG ting kan misforståes. dessuten så gir eg egentlig en go faen i korleis eg legg frem argumenta mine.

for eg e så pisslei av folk som sitter å leter i ordboka etter gode ord og formuleringer bare for å prøve å høres så jævla fornuftig ut..

"Å sjå der.. en pinne,, ja den kan brukes veldig "allsidig", fiiine va an ooog,

Og dine meiningar er bare usaklege for du har ikkje forstått meininga med pinnen, og anar ikkje ka fine følelsar den gjengir"

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker fortsatt den dagen jeg fant ordet "allsidig" i ordboka.

Kommer aldri til å glemme den varmen som steg opp gjennom kroppen og fylte hodet mitt med bilder fra en verden jeg ikke hadde anelse om at eksisterte.

En annen gang fant jeg ordet "former", for ikke å snakke om "veldig".

Fantastiske minner :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.