Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken gitar vil bli din neste?


ChrSB

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slett ikke værst, hadde trolig kjøpt esp som min første gitar hadde det ikke vært for den vanvittig provoserende innfellingen på 12. bånd. Hvorfor i huleste må de ha merkenavnet sitt der? Liker ikke headstock-logoen heller på denne. Den er rett og slett for påfallende. Men ellers ser den tøff ut. Og de ESP`ene jeg har tatt i har vært behagelige i hånda.

Ideelt sett tror jeg jeg vil ha en strat-formet gitar, med svart MATCHED flamed maple top (ala den over, ble solgt noe sånt her på forum for ikke så lenge siden), med rektangulære/trapes innlays i halsen, rosewood, "inbunden kropp", ingen pickguard, 3-volum knapper SSH, hardtail. KOmmer nok til å måtte sette sammen dette selv en vakker dag.

Edit: det->den

Endret av Wikket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må vel innrømma at denne her freistar meg noko valdsamt og:

esp_horizon_nt_2_fm_dbsb.jpg

Har spelt på den ein god del gonger, og det er heilt utan tvil den aller beste gitaren eg nokon gong har spelt på. Einaste problemet er prisen. :(

Det er en Horizon ikke sant? I så tilfelle så skjønner jeg hva du mener :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Så hva er forskjellen på Les Paul Black Beauty og Custom?

Custom kan jo ha flere finisher enn svart.

Det er vel dette som ER Black Beauty? Correct me if I'm wrong:

1972GibsonLesPaulBlackBeauty01vb.jpg

P-90 i bridge og Alnico V i neck. Den ble laget som en luxusversjon av den vanlige Les Paul med Gold Hardware, og Les Paul selv tenkte på en smoking da han designet den. Den er også blitt kalt "The Fretless Wonder" pga. dens utrolige lettspilthet.

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.