Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken gitar vil bli din neste?


ChrSB

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en Dean ML Knight. Har lyst på Dean. Men de fleste modellene er for mye stasjet med grafikk. Hadde denne hatt marmor-innlegg i halsen, så ville dn sett sinnsykt fin ut.

mlk_full.jpg

Eller en ESP Horizon

aehorizonfr.jpg

Eller kanskje bare en MiM strat.. Som sansynligvis ikke ville blitt så mye brukt til Metal.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok fort en telecaster neste gang. En brukt MIM/MIJ/Highway1 :)

Hang en utrolig lekker H1-Tele på Tre45 i trondheim sist helg hvertfall. En burst av noe slag, usikker på hva slags. Var brunere enn vanlig sunburst, men ikke så brun som tobaccoburst følte jeg. Noen som vet hvilken gitar jeg snakker om og som evt kan fortelle meg hva slags finish det var på den, for det var en lekker finish på en tele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandt mye annet så har en Anderson Strat nå... og det neste tror jeg kanskje må bli en Tele fra samme gitarmakeri... Disse gitarene er hinsides alt jeg har spilt på noen gang!! Regner ikke med at den neste gitaren kommer til å skuffe meg heller...

EDIT: Men før den tid kommer så må jeg ha meg en liten kjekk og kjapp en... så da blir det å handle en G#... veldig snart ser jeg for meg!

Endret av Finger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh. Gibson Les Paul Custom er fortsatt en drømmegitar. Men det blir nok ikke min "neste gitar" ennå.. :P

Noe av Jackson ville også være fett. Litt spent på Ibanez, faktisk.. Aldri spilt noe særlig på dem. Har prøvd en billig Gio elns..

har også prøvd en dyerer med bare en humbucker i bridge (Seymour Duncan). Og den var faktisk ganske rå.

Aldri vært noe "Ibanezfyr" men har jo aldri sjekket de ut heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh. Gibson Les Paul Custom er fortsatt en drømmegitar. Men det blir nok ikke min "neste gitar" ennå.. :P

Noe av Jackson ville også være fett. Litt spent på Ibanez, faktisk.. Aldri spilt noe særlig på dem. Har prøvd en billig Gio elns..

har også prøvd en dyerer med bare en humbucker i bridge (Seymour Duncan). Og den var faktisk ganske rå.

Aldri vært noe "Ibanezfyr" men har jo aldri sjekket de ut heller..

Det er en skam at det står ibanez på en gio gitar. Tror det kanskje er den værste gitaren jeg noen sinne har prøvd..

Noe annet med den jeg har selv :rolleyes:

Har 2 stk seymour duncan i den, stormat !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandt mye annet så har en Anderson Strat nå... og det neste tror jeg kanskje må bli en Tele fra samme gitarmakeri... Disse gitarene er hinsides alt jeg har spilt på noen gang!! Regner ikke med at den neste gitaren kommer til å skuffe meg heller...

EDIT: Men før den tid kommer så må jeg ha meg en liten kjekk og kjapp en... så da blir det å handle en G#... veldig snart ser jeg for meg!

Har du prøvd noen Suhr teler da?

Har en TA Drop Top Classic selv, men det er noe spesielt med Suhrgreiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.