Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken gitar vil bli din neste?


ChrSB

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha leste også en morsom review på den nå x)

This guitar is just amazing. I bought one for my daughter (6yrs) and fell in love with it myself. It is simply stunning and she got really angry at me when I played a 20 minute solo on it.

She grabbed the guitar and smashed it on the table. The guitar was so strong that it broke the table!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva er forskjellen på Les Paul Black Beauty og Custom?

Wikipedia:

The second issue of the Les Paul guitar was introduced to the public in 1954.[4] Called the Gibson Les Paul Custom[5], this entirely black guitar was an expertly decorated work of art, and dubbed the Black Beauty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha bank?! :ninja: jeg kommer og slår deg i hodet med Squieren min <_<

Denne våte drømmen kalles ikke Black Beauty uten grunn.

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

post-3434-1203882697.jpg

Black Beautyen ser ganske så pen ut ja, men når jeg ser en Explorer/Flying V/Les Paul Standard, i svart, med hvitt plekterbrett, så syns jeg rett og slett det ser grusomt ut.

Det finnes så mange flottere farger på gitaren enn blank svart, matt svart er litt tøft, men se på Midnight Wine, Butterscotch Blonde, 3 color og 2 color Sunburst, Natural, Honey Blonde, Tobacco Burst o. l. hos Fender, Violet Burst, Rose Burst, Cherry, Natural og et utall andre farger hos Gibson, osv. osv.

Da kan du ikke nekte for at en vanlig blank svart gitar, iallefall med hvitt plekterbrett, ser utrolig stygg ut i forhold til de overnevnte fargene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.