Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Idol: for noe idioti...


Anbefalte innlegg

susanne har jo helt mongo-stemme ..

Jeg synes at stemmen hennes er bra nok, men jeg begynner å bli litt lei av den nå. Det hadde nok vært tillfellet med de fleste Idol-deltakerne, både i år og i fjor.

Det eneste unntaket er Mr. Nilsen, som har en stemme jeg aldri går lei av. Han har liksom det 'lille ekstra' som gjør stemmen hans så sinnsykt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heheh. Rimelig enig med Nilsefix.

Det virker også som om det bare er Kjartan og (maria og håkon) som visste hvordan man skulle gjøre greia på scenen. De andre sto så stille. Sandra er verst der da spør du meg.

Og ja når det gjelder gebrokkent engelsk. Altså nordmenn er flinke i engelsk, men det er ikke mye som plager meg mer enn nordmenn som klager på sine egne på engelsken når de fan ikke er bedre selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skummelt hvor mange Nordmenn som snakker ufattelig dårlig engelsk .. skammer meg :P hihi .. når vi var på korpstur i england når jeg var 11-12 (ja , jeg har gått i korps. skammer meg så jeg faktisk blir rød bare av å tenke på det) så var det en i korpset som sa YES YES før han sa noe , alltid :D hahaha!! så skulle han bestille english breakfast til frokost på hotellet da .. så sa han

"yes yes , i will have for to english frokost" :D hahahaha .. jeg trodde virkelig jeg skulle DØ av latter.. hahaha ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har bedre og mer utvikla stemme enn de fleste der da..  

susanne har jo helt mongo-stemme ..  

syntes Håkon og Kjartan er den av de som har litt sang-teknikk og som vet hvordan man skal bruke stemmen .. ikke bare de som har fått beskjed om at de har fin stemme siden 8.klasse og søkt musikklinja lissom ...

NØRD! ikke si at Susanne har mongo stemme, det er bare teit å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså nordmenn er flinke i engelsk, men det er ikke mye som plager meg mer enn nordmenn som klager på sine egne på engelsken når de fan ikke er bedre selv

Har man god engelsk-uttale selv så må man da få lov til å kritisere engelsk-uttalen til norske artister.

jada for all del. Sier ikke at dere her har dårlig, men har egentlig ikke telling på hvor mange ganger jeg har møtt folk som tror de snakker bra engelsk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting jeg har merket. Mange artister klarer å synge bra engelsk, men ikke bra engelsk uttale når man snakker. Jeg mener at det ikke burdevære så vanskelig å synge engelske sanger, ettersom ordene da blir mer melodi.. Syns derfor det var svakt av Håkon å synge som han gjorde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada for all del. Sier ikke at dere her har dårlig, men har egentlig ikke telling på hvor mange ganger jeg har møtt folk som tror de snakker bra engelsk :roll:

Altfor mange. :D

Greit med gamlinger, de vokste ikke opp med engelsk rundt seg hele tiden som vi gjør, og snakket derfor ikke mye engelsk i oppveksten. Men disse unge jyplingene som faker en amerikansk aksent og tror de kan engelsk, de liker jeg ikke.

Nei, engelsk må man kunne, både språket og uttalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAH!! det MÅ jeg bare si..

i den byen jeg går på skole , Sandefjord , er det et sted som heter Varden som har et slags gjeng-rap-mongo-miljø . Gutta der er så kule at det ryker av dem :P Bling Bling hoho.. eneste er at de er de eneste som syntes de er kule da . alle andre bare ler av dem :P hehe ..

En av de da , en høy tynn kar som heter Ken Robert som har flere tørkler på hodet enn en skikkelig HISSIG araber , og capsen oppå der igjen , gjerne på snei :P .. Han skulle rappe på UKM , hoho, jeg lo så jeg grein.. Ghetto-rap på gebrokken engelsk var et nytt fenomen for meg asså. det MÅ bare sjekkes ut ... hoho .. konsentrert underholdning det greiene der ...

hehe ,,...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAH!! det MÅ jeg bare si..

i den byen jeg går på skole , Sandefjord , er det et sted som heter Varden som har et slags gjeng-rap-mongo-miljø . Gutta der er så kule at det ryker av dem :P Bling Bling hoho.. eneste er at de er de eneste som syntes de er kule da . alle andre bare ler av dem :P hehe ..

En av de da , en høy tynn kar som heter Ken Robert som har flere tørkler på hodet enn en skikkelig HISSIG araber , og capsen oppå der igjen , gjerne på snei :P ..  Han skulle rappe på UKM , hoho, jeg lo så jeg grein..  Ghetto-rap på gebrokken engelsk var et nytt fenomen for meg asså. det MÅ bare sjekkes ut ... hoho .. konsentrert underholdning det greiene der ...

hehe ,,...  

Nilsefix

Der har du noe jeg aldri kommer til å forstå meg på, nemlig BLING BLING y0y0y0-gutta. Sannsynligvis de mest patetiske skapninger i verden, men de tror jo at de er "kule" og alltingen... :roll:

Uff, finnes ikke noe værre. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAH!! det MÅ jeg bare si..

i den byen jeg går på skole , Sandefjord , er det et sted som heter Varden som har et slags gjeng-rap-mongo-miljø . Gutta der er så kule at det ryker av dem :P Bling Bling hoho.. eneste er at de er de eneste som syntes de er kule da . alle andre bare ler av dem :P hehe ..

En av de da , en høy tynn kar som heter Ken Robert som har flere tørkler på hodet enn en skikkelig HISSIG araber , og capsen oppå der igjen , gjerne på snei :P ..  Han skulle rappe på UKM , hoho, jeg lo så jeg grein..  Ghetto-rap på gebrokken engelsk var et nytt fenomen for meg asså. det MÅ bare sjekkes ut ... hoho .. konsentrert underholdning det greiene der ...

hehe ,,...  

Nilsefix

hater sånne "walla" folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.