Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Salg av stjålet utstyr!


Gitarhuset.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Følgende utstyr er stjålet på Laudal Samfunnshus i Marnardal.

-2 stk Mackie Topper 11watt SR 1520

-1 stk Roland VA-7 (Synth)

-1 stk Roland G-70 (Synth)

-Fender (Stevie Ray Vaughan sign)

-Fender Telecaster ( Sort)

-Hagstrøm ( Viking)

-Digitech Artist 2120 ( Rack-effekt Gitar)

-Behringer Miksebord Montert i rack sammen med div eq , mm

-Peavey Delta Blues Gitarorsterker

-Boss ME-20 Gitareffekt

Har du opplysninger som kan føre til att dette kommer til rette, vennligst ta kontakt med

Tommy Guttormsen på 91 55 47 24.

Opplysninger som fører til oppklaring i saken belønnes med kr 15 000.- .

;)

Det gjelder ikke dette utstyret ...

Kan dere si hva av utstyr dette gjelder da? Som vedkommende har solgt...

-Gibson Les Paul Studio .

-Ibanez S-2170ZE

-Ibanez MFM-2 LRD

-Ibanez S-620EXQM TGB

-Ibanez AGS-83B

-Marshall DSL401

-ENGL Screamer 50

-ENGL Thunder 50

-Peavey Valveking 112

-Boss GT-Pro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre har sagt her har vi mistet masse forumtråder og brukerprofiler pga. en Hacker for en ukes tid siden. Stjålet utstyr er alltid kjipt, og det er svært beklagelig at slikt har blitt forsøkt solgt her på forumet. Jeg skal si ifra med en gang hvis jeg får greie på noe angående dette, og oppfordrer alle andre her på forumet å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre har sagt her har vi mistet masse forumtråder og brukerprofiler pga. en Hacker for en ukes tid siden. Stjålet utstyr er alltid kjipt, og det er svært beklagelig at slikt har blitt forsøkt solgt her på forumet. Jeg skal si ifra med en gang hvis jeg får greie på noe angående dette, og oppfordrer alle andre her på forumet å gjøre det samme.

Litt mer opplysninger:

Vi vet hvem personen er, forumtrådene er fremdeles søkbare på google. Vi vil bare ha tak i sakene som er forsvunnet.

Mest for å spare politiet for jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde en tjuings på at det er han som hacket hele driten...

Noen som vedder imot ? ;)

Han er jo den eneste som har hatt motiv for å gjøre noe sånt noe, så det kunne jo vært en mulighet.

Liksom, selge tjuvegods, for så å slette alle bevisene på at han har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen pedaler av han. Hvis dette er tyvegods og dere ønsker dette returnert, så får dere fremlegge bevis på at det er tyvegods. Tar ikke på meg et tap på flere tusen kroner sånn uten videre.

Ingenting av det jeg har kjøpt er forøvrig nevnt i tråden her.

Endret av shv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen pedaler av han. Hvis dette er tyvegods og dere ønsker dette returnert, så får dere fremlegge bevis på at det er tyvegods. Tar ikke på meg et tap på flere tusen kroner sånn uten videre.

Ingenting av det jeg har kjøpt er forøvrig nevnt i tråden her.

Vennligst ta kontakt med oss snarest på post@gitarhuset.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere ikke lagt ut informasjon om utstyret som er stjålet på deres egen hjemmeside?

Den ene ibanezen er nevnt, men det er litt underlig at dere har droppet resten.

http://www.gitarhuset.no/Article.aspx?AID=22

Jeg håper også dere kan komme med litt mer informasjon rundt tyveriet, gjerne med linker til avisoppslag. Jeg har ingen grunn til å tro at dere lyver, men når det er såpass alvorlige anklager dere kommer med så synes jeg dere må være litt mer ryddige når dere anklager noen.

Foreløpig har dere sagt at han er en tyv men dere har ikke nevnt hvor tyveriet skjedde, om politiet er varslet, om dere har noe bevis.

Legg mer informasjon på bordet!

Jeg aner ikke hvem El Capitan er eller om han er en skurk, men det er et viktig prinsipp å la folk være uskyldige inntil man kan bevise det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde en tjuings på at det er han som hacket hele driten...

Noen som vedder imot ? ;)

Han er jo den eneste som har hatt motiv for å gjøre noe sånt noe, så det kunne jo vært en mulighet.

Liksom, selge tjuvegods, for så å slette alle bevisene på at han har gjort det.

Det som er morsomt med internett er at det allikevel tar under 10 minutter å få frem vedkommendes fulle navn og adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen pedaler av han. Hvis dette er tyvegods og dere ønsker dette returnert, så får dere fremlegge bevis på at det er tyvegods. Tar ikke på meg et tap på flere tusen kroner sånn uten videre.

Ingenting av det jeg har kjøpt er forøvrig nevnt i tråden her.

Vennligst ta kontakt med oss snarest på post@gitarhuset.no

Ta kontakt med meg på svevik1@hotmail.com

Og jeg godtar ikke udokumentert info og beskyldninger. Her bør dere gjøre dette på en ryddig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en sticky en plass hvor det kan legges ut lister over stjælt utstyr? Da kan alle gå inn og sjekke før de gjør en handel, og ikke minst så slipper vi kanskje at folk selger tjuvgods her på forumet. Slike tråder dukker opp rett som det er på TUR-forum i Trondheim. Denne kan jo følges litt opp óg.

Endret av perottol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.