Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

GASer skikkelig på en "stealth"-bass for tida. Det helt svarte utseendet appelerer til meg. Liker særlig Stingray i stealth, men det er så dyrt. Den er jo stealth du kan få det, der til og med mekanikken er svart.. Så en Squier P-bass i "Bassgalleriet" som og var meget pen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt. Ligger vel bilder ut på FINN.no fremdeles, men er markert som SOLGT. Oppdaget den mens den tilsynelatende ikke var solgt enda og så vel relativt raskt at det var en JV Squier. Ser identisk ut med classic vibe P-bassen som er å få tak i nå - altså fiesta-rød med tortoise-brett. Særs fantastisk kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

MusicMan Bongo 2008 dobbel bucker. 7500 kroner. Godt kjøp? Det er noen små skjønnhetsfeil, men ikke noe alvorlig.

Det vil jeg påstå. 4'er eller 5'er? Jeg hadde en 5'er for noen år tilbake, og jeg har egentlig hatt lyst på en ny en siden. Selv blir jeg nok å handle meg en 4'er med tiden. De er rett og slett dritrå i stealth black.

En ting du bør være klar over, dog, er at de er litt tungsolgte. Men de er LETT verdt mye mer enn 7500kr sett i forhold til andre bassgitarer i samme prissegment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er femmer, ja. Det glemte jeg å nevne.

Fritt ette hukommelsen: en skjev stemmeskrue (som forøvrig funker som den skal), litt rust på PUs, et lite hakk på headstocken. Har ikke fått sett den enda. Er en medbassist på skolen som skal selge, men må vente på ferie før han får henta den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.