Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Prisen burde være litt prutbar, men på den andre siden.... disse OLP-ene har nå gått ut av produksjon og dermed blir prisen gjerne hypa litt opp. Husker ikkje ka disse lå på nye lenger...

Men eg vet at eg nettopp plukka opp en... med en Roland Cube 30 på kjøpet, for kr. 1500,-. Men eg tror kanskje eg gjorde et kanonkjøp, da. :)

Endret av MrWalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk den ja :)

Til den prisen måtte jeg bare klinke til. Jeg ville glatt si at en OLP som spiller bra absolutt er verdt 1500-2000 i seg selv, kanskje mer. Og med en gratis amp på kjøpet så måtte jeg bare. Det er den tredje OLP 4-strengeren jeg har hatt. :D

Jeg får se om jeg selger den videre. Ampen går i konfirmasjonsgave til en nevø ;)

Endret av MrWalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si fra hvis du selger den. Jeg trenger i alle fall en billig og grei bass nå. ;)

Vil denne gi bedre bang-for-bucks? Skal ha en all-round 4-strenger.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24904271

Eventuelt denne, med hardcase til og med

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24404473

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner ikke noen av de der :)

Vil tro det blir mye det samme. OLP er det nærmeste du kommer Stingray-lyd, og den er jo litt spesiell. Hvis du er på jakt etter det vil ikke noen av de to gi den lyden. Men det kan være gode basser for det. :)

Kan vel hende at jeg selger den, men ikke enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjaaa. Trenger ikke forsterker, og ser for meg det nesten blir vanskelig å selge den der. Kikker litt på den Ibanezen jeg linka til over. Får jo med hardcase++. Bassen koster 3000 ny på Gitarhuset, så 2500 med hardcase og noe annet er ikke en gal pris. Den ser jo fin ut også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.