Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Jeg ble overtalt for noen uker siden til å spille bass for å ha ryggraden i bandet. Første mandagen i høstferien kjøpte jeg da en bass. En squier jazz bass, fretless.. Så får vi se hvor lenge den holder. Har også en brukt bassforsterker som har stått hjemme lenge. Den lager mye støy når det er mye volum eller litt for hardt fingerspill på bassen. Kan det bety at forsterkeren er litt ødelagt?

Kan det første riffet på "Another One Bites The Dust" av Queen. Og introen på "Crazy Train" av Ossy Osbourne.

Bilder skal jeg se om jeg ikke får lastet opp etterhvert.

Endret av Dave_Murray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmm.. Sitter her og vurderer litt.

Jeg er litt fristet av peri's Sadowsky, Men jeg har spilt en Sadowsky metro, og jeg var ikke videre imponert av spillbarheten, men begynte nesten å sikle av tonen.

Så det jeg vurderer nå er om jeg skal ta opp igjen det gamle pprosjektet jeg hadde planer om som involverer en Status P bass hals, Warmoth Jazz kropp i ask og Sadowsky elektronikk.. digger stabiliteten og actionen på Status halser, og jeg føler at jazz halser er så små nå. (vi snakker da seff Badass II stol og Hipshot Stemmeskruer, noe annet hadde blitt feil :P)

Men hva sier folket? P/J eller J/J? Er litt fristet til P/J slik at jeg har alle toner jeg kommer til å trenge, men da frister det og mer med en Warmoth Dinky P bass kropp... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.