Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Omg, Im back!

Grunnen til mitt fravær har vært enkel og greit. Synes ikke musikkmiljøet er så stort her i Arendal, så har ikke hatt mot eller lyst med å spille bass for tiden, for å si det slikt. Men kanskje jeg kan få til noe nå.

Jeg får vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Gikk over bass historien min i dag og fant ut at den eneste jeg savner av de jeg har solgt er Warwick Streameren, så neste bass inn blir en Spector Euro 4. De er omtrent identiske, Spectoren stiller bare litt høyere i kvalitet og har litt bredere hals.. Jeg har faktisk funnet to nå, så det haster litt med å få inn pengene :P Det er godt mulig at dette er den neste bassen som blir, G&Len var vertfall ikke det (Og jeg vet ikke hvorfor jeg fortsetter å prøve meg på G&L, Har hatt en del nå, og de forsvinner alltid :blink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her å irriterer meg over mitt bass snobberi, og vurderer om jeg skal kjøpe en MIM P bass og pimpe den, hehe. Får jeg råd til et trådløst system og..

Hvor lenge tror du at det varer? Tenker på at du ikke skal kjøpe dyre basser og ikke GAS'e (fra uttalelsen på bloggen din)? :D

Men jeg er enig. Folk bruker generelt for mye penger på "stæsj", meg sjøl også. Enda jeg ikke spiller i band en gang :(

basschat.co.uk/ er det en del som har solgt Fenderen sin og kjøpt en SX (billigbass) i stedet?! Kan jo hende at det ikke er så dumt? Så får man noen kroner til overs som kan brukes til annet utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Uhum*

*Host*

Kjøpte en, eh, Fender...

...

...

Urge II fra Talkbass..

Så ingen trådløs på meg i første omgang, og samt ganske lite penger frem til den 15..

Håper jeg har kjøpt den vertfall, Han måte knote med Posten, Men da vet jeg vertfall at jeg får en bass jeg kan like.

som Sheehan sier:

"Find your bass and stick with it" Og det er planen med Urge II'en, jeg vet at jeg kommer til å finne brukbare lyder der.

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge tror du at det varer? Tenker på at du ikke skal kjøpe dyre basser og ikke GAS'e (fra uttalelsen på bloggen din)? :D

Men jeg er enig. Folk bruker generelt for mye penger på "stæsj", meg sjøl også. Enda jeg ikke spiller i band en gang :(

basschat.co.uk/ er det en del som har solgt Fenderen sin og kjøpt en SX (billigbass) i stedet?! Kan jo hende at det ikke er så dumt? Så får man noen kroner til overs som kan brukes til annet utstyr?

Vel, jeg har i hvertfall tre dingser jeg aldri kommer til å selge. En Fenderbass, en Fender basstopp og ett Fender basskabinett. Alle fra midten av 70 -tallet... :P

Endret av Huffda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G&L Tribute L2500'en min kommer jeg aldri til å selge. Den er noe helt for seg selv, et vanvittig godt eksemplar som har utrolig bra båndarbeid og bein-nut helt tilpasset akkurat slike strenger jeg bruker. Er utrolig komfortabel med den, og det finnes jo et tonn av forskjellige lyder i de bassene.

Jeg er glad i den nye fretlessen min (Spector ReBop femstrenger, forresten), men jeg kan vel ikke garantere at den kommer til å bli enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ikke er meg som er kanskje litt i overkant glad i duppedittene mine. De tre dingsene jeg ikke vil kvitte meg med er en Fender P-bass fra 1975, en Fender Bassman 100w fra midten av 70 -tallet med tilhørende 2x15 høyttalerkabinett. Elementene i kabinettet har jeg byttet ut med noen som tåler litt mer pulver om det skulle trengs. Har forresten tatt vare på de orginale elementene selvfølgelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.