Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Skjønner forsåvidt at folk som spiller Sadowsky sier det, men folk med fenderkopier? blink.gif Tenker du på folk med billige Morgan jazz\squier affinity?

Ja, kopier er jo ikke bare de billige vettu wink.gif Sadowsky er jo også en "kopi" av Fender du ser vel det på de smile.gif

Se her da, man ser at

DSC03969.jpg

Sadowsky er en "kopi" av

48148_l.jpg

Fenderen som kom lenge før wink.gif

Endret av Arne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men når man sier at man har en fenderkopi synes jeg det høres litt billig ut. :blush: (Tenker med en gang på en slik:031-0760-525.jpg

sadowsky er da noen hakk bedre en fender... Har alltid hatt lyst på en Sadowsky Metro. :wub:

Endret av Erikh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre MrWalker. :)

Legger ut Listeruden min for bytte om noen har noe gøy og dyrt de har lyst å bytte vekk :P

Jeg har da en Boss ODB-3 som jeg har litt lyst til å bli kvitt. Og den er jo relativt dyr ifht. min finansielle situasjon :P Men spøk til side, hvorfor selger du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei ann.. Og jeg selger ikke, Jeg bytter.. Kommer ikke til å selge.

MrWalker, du vet den der Statusgreie jazzbassen din.. :P om du skule føle for en explorer bass, såeh... :P

hehe... Clement Jazzen min blir nok værende. Og ikke er jeg noe nevneverdig Explorer-fyr, heller. Så tror jeg står over.

Sinnsyk bass å spille på den Dean 12-strengeren, du! Ikke noe racerbil akkurat (halsen er rett og fin og båndene fine, men med tre strenger å trykke ned går hastigheten ned, gitt!), men låter jo vanvittig heftig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa, hvorfor? Nå er dette riktignok en gitar og ikke en bass, men be kompisen din ta en titt på Epiphone Les Paul Twisted Sister før han gjør seg opp en endelig mening om hvilke farger som er rock&roll og ikke :D

LePaulStandardTwistedSister.jpg

Spurte han i dag, fargen på den gitaren var ikke rock&roll ifølge han :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Clement Jazzen min blir nok værende. Og ikke er jeg noe nevneverdig Explorer-fyr, heller. Så tror jeg står over.

Sinnsyk bass å spille på den Dean 12-strengeren, du! Ikke noe racerbil akkurat (halsen er rett og fin og båndene fine, men med tre strenger å trykke ned går hastigheten ned, gitt!), men låter jo vanvittig heftig! :)

Hehe, Jeg vet det. Personlig elsket jeg den egentlig, men hadde ikke tid eller råd til å få gjort noe med skaden. Etter en stund så gikk det greit å spille på den som vanlig.. Brukt den på noen sanger der jeg hadde en del løp og fills (Av Entwistle/Lee typen) og ikke pokker om jeg skulle forenkle de, hehe.

Savner en 12strenger, må få meg en ny når jeg får råd igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.