Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Da har nok en gig bag gått i filler etter 14 mnd. normal bruk. Noen som har tips til en bag av litt høyere kvalitet? Har hørt rykter om at de tar inn Mono på Immerslund nå, har noen fått sjekket ut dem? Hardcase er uaktuelt, jeg har en men får vondt i hånden av å bære den lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du bruker nå? Rockbag? merker det at de gir seg etterhvert.. Akkurat nå så har jeg en av de dyreste rockbagene, og den virker som den kommer til å holde en stund..

Har du cash til det så vil jeg anbefale InCase SlimCase eller Sadowsky PortaBag.. Aldri prøvd selv, men har hørt ekstremt mye bra om de, Sadowsky bagen er nok den billigste. Vil koste deg rundt 2000 for begge baggene sendt til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har noe peiling på hvordan 3/4 kontrabassene fra Morgan er? Vurderer seriøst å skaffe meg kontrabass neste gang økonomien tillater det. Må være ærlig å si jeg er litt skeptisk til kvaliteten på en ny kontrabass til under 10 lapper. Men nå er jo jeg nybegynner på kontrabass, så orker ikke å legge så mye penger i det heller nå med en gang. De ser jo ganske ok ut. Skal hvist bli ganske ok om man setter på bedre strenger og tilpasser stolen i følge det lille jeg har lest meg frem til om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du bruker nå? Rockbag? merker det at de gir seg etterhvert.. Akkurat nå så har jeg en av de dyreste rockbagene, og den virker som den kommer til å holde en stund..

Det var en sånn superstræit TKL-bag (tror jeg). Har slitt ut to ritter-bagger før det.

Er det noe sånt du har (rockbaggen), bare til bass? Link

Skal sjekke ut merkene du anbefalte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ROCKBAG RB20805B heter den jeg har, Jeg har nylig fått den etter at en av de andre døde (2 - 3 år gammel, av "standard" Rockbagene, revnet i sømmene.)

Skikkelig solid, så jeg stoler 100% på denne baggen, Er vel den dyreste Rockbag har før man beveger seg til Artificial og real leather linjen.. Men jeg tror Incase og Sadowsky baggene gir ultimat beskyttelse. Hadde gått for Incase sjøl om jeg hadde hatt råd.

Edit:

http://www.thomann.de/gb/rockbag_rb20805b_ebass.htm?sid=ea66c8070f550ba2ea0c47445815e9ae denne, Så ikke ut som jeg fant ann i Norge.

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey, jeg har tenkt til å selge den ene bassen min å kjøpe en ny, skal altså selge en Epiphone Thunderbird goth edition. og kjøpe en med navn Cruiser CSR22. noen soom vet om dette er dumt eller ikke? har ikke så mye peiling på verdiene av dem og slikt :S kjøpte Epiphonen der jeg skal kjøpe Cruiser. så du finner bassen der. "gdg.no" epiphonen har han ikke lenger, men han har en lik, bare at den er hvit :P takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.