Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Eller Roffa for den skyld.. Du vet den blå ricken din som du sa før at du ikke brukte så mye... lyst på ny veggpryd? hehe.

Skal fortsatt selge Ric'en, men selger kun for å få noe cash til å finansiere noe nytt. Ikke så veldig glad i Explorer fasongen heller, så bytte er ikke aktuelt for meg. Men lykke til med byttehandelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du sørge for at han får høre litt Twisted Sister. :D

Dere kjenner forøvrig ikke til Squiers historie, det er veldig tydelig!

Det stemmer, men vil ikke kalle squier affinity for en fender akkurat, selv om det er det. Men noen modeller er bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fortsatt selge Ric'en, men selger kun for å få noe cash til å finansiere noe nytt. Ikke så veldig glad i Explorer fasongen heller, så bytte er ikke aktuelt for meg. Men lykke til med byttehandelen.

Litt det jeg forventet, hehe.

Hmm..

Har lyst å fjase bass, men har ikke noe bass å fjase om. Burde sikkert prøve å sove igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk rigget opp litt opptaksutstyr på en øving her om dagen, så hvis noen er interesserte i å høre på litt progrock kan dere klikke her. :)

Er jo tross alt "live" på øvingen, og en sang vi ikke akkurat har spilt fryktelig mye. Det er et keyboard vi ikke fikk med, og det var vel også første forsøk på sangen for vokalisten vår, menmen. Jeg er fornøyd med basslyden, hvertfall. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk rigget opp litt opptaksutstyr på en øving her om dagen, så hvis noen er interesserte i å høre på litt progrock kan dere klikke her. :)

Er jo tross alt "live" på øvingen, og en sang vi ikke akkurat har spilt fryktelig mye. Det er et keyboard vi ikke fikk med, og det var vel også første forsøk på sangen for vokalisten vår, menmen. Jeg er fornøyd med basslyden, hvertfall. :P

Dette var kule saker ! ! ! Hører på sangen nå, og må si jeg er imponert. Og ganske så fritt for gitaronani også ;) Vokalen kunne nok ha et par øvinger til, men øvelse gjør mester.

Digger basslyden din, Mytola. Veldig progish. Hva er oppsettet ditt her?

Har dere noen konserter på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takker. Klart vi trenger å øve mer, denne sangen startet vi andre på i slutten av November, og dette var altså første forsøk for vokalisten vår.

Basslyden er en G&L Tribute L2500. Kun halspickup, og alt ellers på full guffe. Denne kjører jeg gjennom en EBS MultiDrive med drive-knotten på kl. 10, og så inn i en EBS Drome 15". Nå som jeg har mulighet til å spille i band uten gitar er jeg endelig 100% fornøyd med hvordan bassen låter og hvordan den ligger i lydbildet. :)

Når det gjelder konserter har vi snart øvd inn en fin settliste, og det blir forhåpentligvis noen spillejobber på oss etter nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.