Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

..


magnusgabriel

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. nå er det helg. Hvis noen har et bedre backingtrack, kom med det, eller så bare foreslår jeg at vi bruker det som er der (hvis ingen har sterke motforestillinger). Jeg bare føler at dette med backingtrack ikke er så viktig, viktigere hva vi spiller! Skal vi prøve å få gjort noen forsøk i løpet av helgen eller?

Jeg for min del har spillejobb i kveld, men skal prøvd å få hive meg på senere. Minna nesten litt om temaet fra Top Gun (hvilket er sykt bra). Tror det kan være lurt å poste akkordene du har brukt slikt at nybegynnere får det litt lettere med tanke på utgangspunkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Lagde et backingtrack i sta, her er den:

Backingtrack i E

Den er kanskje litt for massiv for noen, men den går innom tre forskjellige feels, jeg synes det er moro og spille solo over denne. Mitt bidrag kommer etterhvert... :)

Ellers vil jeg si at dette er et bra tiltak! Og det backingtracket som er lagt frem før er bra!

Enkelt og let å spille kreative melodilinjer over.

Synes også det synthsolo klippet var tøft. Kul lyd! (...er det Roland?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere blir enige om ett spor kan jeg legge det opp på GN-serveren og slenge ut en liten notis på forsiden. Eller, det er kanskje ikke noe i veien for å ha flere backingtracks? Noe av poenget med å se hva mange får ut av samme utgangspunkt forsvinner unektelig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

er det snakk om en konkurranse? De gjør jo noe lignende på petrucciforum,, hvor de deler inn i nybegynner, viderekommen og proff osv. Det kunne jo vært interresant å gjort noe lignende?

Tror det kan være fornuftig med en slik inndeling ja. Litt urettferdig å la en nybegynner konkurrere mot en proff da. For oversiktens skyld tror jeg det er best at admin styrer "konkurransen" samt kårer vinnere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.