Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

..


magnusgabriel

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes det begynner å bli litt avanser her. Kan vi ikke bare bestemme oss for et banckingtrack også kan alle spille inn en imrovisasjon/solo over det. Det trenger jo ikke være en konkuransse. Jeg synes det hadde vært spennende bare å høre hvordan andre tolker backingen. Det blir på en måte som utveksle musikalske ideer. Vet ikke hva dere andre tenker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det begynner å bli litt avanser her. Kan vi ikke bare bestemme oss for et banckingtrack også kan alle spille inn en imrovisasjon/solo over det. Det trenger jo ikke være en konkuransse. Jeg synes det hadde vært spennende bare å høre hvordan andre tolker backingen. Det blir på en måte som utveksle musikalske ideer. Vet ikke hva dere andre tenker..

Veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen bare opprette en ny tråd som heter: "Impro-konkurranse #1" eller noe. Backingtracket legges i første posten, og bidrag til konkurransen legges i de påfølgende postene. Kommentarer til bidragene kan vel også legges i samme tråden. Etter 2-3 uker opprettes en ny tråd med avstemming på de bidragene som har kommet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen bare opprette en ny tråd som heter: "Impro-konkurranse #1" eller noe. Backingtracket legges i første posten, og bidrag til konkurransen legges i de påfølgende postene. Kommentarer til bidragene kan vel også legges i samme tråden. Etter 2-3 uker opprettes en ny tråd med avstemming på de bidragene som har kommet inn.

Høres rimelig fornuftig ut! Syns det var et godt forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.