Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns'n'Roses


Boffen

Anbefalte innlegg

Joda, men Izzy og Axl har visst blitt sett sammen i NY i det siste. Mulig at det er den store "overraskelsen"?

Det hadde jo blitt en ganske stor overraskelse, og en gledelig en og

Axl var på et talkshow for et par dager siden, hvor han sa at de endelig har funnet en tredje-gitarist til turneen. Da kan det jo være Izzy...

Endret av schpangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, men Izzy og Axl har visst blitt sett sammen i NY i det siste. Mulig at det er den store "overraskelsen"?

Det hadde jo blitt en ganske stor overraskelse, og en gledelig en og

Axl var på et talkshow for et par dager siden, hvor han sa at de endelig har funnet en tredje-gitarist til turneen. Da kan det jo være Izzy...

Axl var ikke på noe talkshow for noen dager siden, men han var på et radioprogram i går.

Sebastian Bach (Skid Row) var på radioprogrammet til Eddie Trunk da Axl sendte han en melding fra et øvelseslokale. De ringte han tilbake og overtalte ham til å komme i studio. Programmet varte godt over en time.

Han sa blant annet:

- at de har det samme bandet som i 2002 minus buckethead

- Chinese Democracy kommer til høsten

- De har en ny tredje gitarist, men som han ikke vil navngi enda

- Ingen av de fra det gamle bandet har noe med den nye musikken å gjøre hverken live eller studio

- Han henger litt sammen med Izzy, og kanskje han kommer på en av konsertene neste uke (for å se på)

- Første delen av programmet når Axl ringer inn øver bandet på Nightrain, kan tydelig høre at Axl har fått tak i en ny shredder gitarist.

her er mp3 av programmet:

http://beta.yousendit.com/transfer.php?act...FDB1DD27071AA8A

http://rapidshare.de/files/19773871/Axl_Ro...h_2006.mp3.html

Endret av odd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenk hvis Axl, Slash, Duff, Izzy og Addler hadde dukka opp a? tenkn hvor genilat det hadde vært!!

Tror jeg kan styre meg for Adler, selv om det hadde vært tøft...

Men han kommer sikkert til å lage mer tull enn gode ting.

Dizzy må også være med, vil gjerne ha UYI låter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig kan jeg styre meg for alle fra den gamle perioden inkl Slash. Att Izzy dukker opp på et show å gjør patience etc er greit, men der går grensen. Axl låter mye friskere med det nye bandet.

Kvalitetsmessig ligger de nye gutta til Axl et hav foran Slash, Matt, Steven og Duff når det gjelder teknisk, erfaring og melodi komponering.

See ya in Oslo Spektrum!

No i.. know.. you BETTTTER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig kan jeg styre meg for alle fra den gamle perioden inkl Slash. Att Izzy dukker opp på et show å gjør patience etc er greit, men der går grensen. Axl låter mye friskere med det nye bandet.

Kvalitetsmessig ligger de nye gutta til Axl et hav foran Slash, Matt, Steven og Duff når det gjelder teknisk, erfaring og melodi komponering.

See ya in Oslo Spektrum!

No i.. know.. you BETTTTER!!!

Enig i at de nye musikerne til Axl er bedre enn det gamle bandet, men fy så mye bra musikk de lagde.

Håper ikke noen av de gamle medlemmene kommer tilbake, spesielt ikke Adler eller Sorum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker Matt Sorum foran både Steven og Brain jeg.

Vet egentlig ikke hvor kult det hadde vært om orginalmedlemmene hadde spilt lengre. Nå er det nesten like greit at det gikk som det gikk.

Men det hadde virkelig vært kult om Izzy hadde møtt opp og spilt et par sanger på en av New York-konsertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setlisten for New York showet:

New York concert Setlist

1. Welcome To The Jungle

2. It's So Easy

3. Mr. Brownstone

4. Better

5. Live And Let Die

6. Sweet Child O' Mine

7. Knockin On Heavens Door

8. Madagascar

9. You Could Be Mine

10. The Blues

11. Out to get me, Bumblefoot solo

12. November Rain

13. My Michelle

14. Chinese Democracy

15. There was a timeo

16. Patience, Bumblefoot 2nd sol

17. I.R.S

18. Nightrain, Robin Solo

19. Paradise City

Mye bra sanger, tror dette kommer til å bli dritkult å få med seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.