Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns'n'Roses


Boffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepps 4 stk for vidresalg:) Skal tjene fett på dette.

www.oslospektrum.no (mulig det er igjen 2 billetter...)

Treffer jeg på en fyr som prøver å selge meg en billett svart til høyere pris skal jeg grisebanke ham, så du bør helst ikke prøve å selge til meg iallefall.

Planen min nå blir å møte en svartebørs hai utenfor spektrum, så stjele en billett fra ham. Like ulovlig som å selge de svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps 4 stk for vidresalg:) Skal tjene fett på dette.

www.oslospektrum.no (mulig det er igjen 2 billetter...)

Treffer jeg på en fyr som prøver å selge meg en billett svart til høyere pris skal jeg grisebanke ham, så du bør helst ikke prøve å selge til meg iallefall.

Planen min nå blir å møte en svartebørs hai utenfor spektrum, så stjele en billett fra ham. Like ulovlig som å selge de svart.

Skal vi slå oss sammen? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffer jeg på en fyr som prøver å selge meg en billett svart til høyere pris skal jeg grisebanke ham, så du bør helst ikke prøve å selge til meg iallefall.

Planen min nå blir å møte en svartebørs hai utenfor spektrum, så stjele en billett fra ham. Like ulovlig som å selge de svart.

Du tar feil.

Svartebørssalg er per i dag lovlig, legemsbeskadigelse (utenom selvforsvar) og tyveri er ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan umulig ha hørt de nye sangene til GNR du.

Velvet revolver fremstår som en vits. Høres ut som plata deres er komponert og spilt inn på 2 dager.

Tror VR kommer til kort mot nye GNR musikalskt sett. Men det er det jo smaken som avgjør.

Så er nå det også rock'n'roll, og det er det Guns er. Guns N Roses var aldri noe Dream Theater band, og det vil aldri passe dem å være det. Innleide studio musikere er så langt ifra den møkka som utgjorde GNR at det blir en ren skam å la de fremføre under Guns navnet. Velvet Revolver er mye mer Guns i ånden enn det nye Guns noen sinne vil bli.

Jeg har vært fan av GNR i lange tider, og det nye materialet suger for det meste helt hinsides. Det er trist å konstatere at Guns N Roses kom fra Axl Rose og de andre gutta som nå utgjør VR. Ingen av dem er stort å skryte av, men VR er det nærmeste du kommer den gode, gamle Guns rocken.

Siden jeg aldri har sett Axl live så kunne jeg tenke meg å dra, men dette er jo IKKE Guns N Roses. Og jeg tror ikke jeg gidder å dra bare for å stå der og tenke "herregud så trist dette er...". Dessuten er det stor sannsynlighet for at gode, gamle Axl avlyser hele skjiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel.. Hvis du hører på de nye GNR sangene, hører du tydleig att det er guns samt att Axl har satt sin tradmark vocal på.

Jeg har ikke hørt noe som minner meg om GNR av det matrialet VR har gitt ut.

Dette blir definitivt årets comeback. Denne gangen blir ingen ting avlyst, ting ser helt annerledes ut nå enn i 2001.

www.gunsnroses.us

www.heretodaygonetohell.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del høres det ut som noen har brukt millioner av dollar, røska sammen dyre musikere og produsenter og pressa ut noe. At VR ikke høres ut som Guns blir jo litt teit å si når Fall To Pieces er nærmest en blåkopi av Sweet Child O Mine <_<

CD hadde faktisk release dato i august ifjor, var til og med intrevju med bassisten i et blad i forbindelse med det. Så kommer August, og ingenting skjer. Uansett, GNR har aldri vært "musikalsk kompetanse", GNR er møkk, dop, alkohol og i det hele tatt tullinger som spiller og _lever_ rock'n'roll. Hvor enn harry det høres ut har få band levd opp til rock'n'roll myten som GNR. Slik Slash og Duff ser ut nå, og med det halvdaue heroin spøkelse (de sikkert fant på en dass et eller annet sted) til vokalist VR har, ligger de mye tettere til det fansen ser GNR som enn en halvfeit Axl Rose med innleide musikere. Bare se på noen live klipp med denne nye besetningen og PRØV å finne noe som helst sjel i det som gamle Guns hadde. Iallfall finner jeg LITT i VR, selv om det ikke er stort å skryte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD hadde faktisk release dato i august ifjor, var til og med intrevju med bassisten i et blad i forbindelse med det. Så kommer August, og ingenting skjer.

Det er feil, rykter er en ting, men det var aldri noe offisiell release date.

Plata er fremdeles ikke ferdig ifølge Merch som er manageren til Axl. Mye tyder derimot på at de driver med mastering i New York nå så det er nok ikke langt unna.

Endret av odd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

med det halvdaue heroin spøkelse (de sikkert fant på en dass et eller annet sted) til vokalist VR har

Nåja, dass og dass... han kom ut av rehab på rett tidspunkt. Weiland er forøvrig tidligere vokalist i et av de bedre banda fra grønsjen, Stone Temple Pilots. Men dere her inne er kanskje for unge til å huske de... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk slenger mye dritt om axl og den nye lineupen til gnr merker jeg. mye av oppstyret rundt axl er media-hypet (greit nok at axl har vært en asswipe ved en del anledninger), og om den nye lineupen suger vet vi jo ikke før vi får hørt plata/sett de live. og det at velvet sin vokalist suger stemmer bare rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.