Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns'n'Roses


Boffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

28 ja. leste istad. pga navnet er jeg hypp på å dra, men pga besetning kan det hende jeg likegodt dropper hele greia. Hadde nesten vært fetere å se velvet revolver pga slash. Hadde igrunn vært nesten eneste grunn for å se GnR også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dem heller på Roskilde jeg også, blir mye bedre det.

Nye Guns kan ikke sammenlignes med det gamle, Axl har kvittet seg med alle de tidligere udugelige musikerene å erstattet dem med kvalitets musikere.

Last ned Madagascar og The blues på www.gunsnroses.us.

Sjekk ut noen av de nye bandmedlemmene

Gitar Ricard Fortus www.4tus.com (endel kule gitar mp3 her)

Bass Tommy Stinson www.tommystinson.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye Guns kan ikke sammenlignes med det gamle, Axl har kvittet seg med alle de tidligere udugelige musikerene å erstattet dem med kvalitets musikere.

Burde vel heller vært de gamle kvalitets musikerne som burde kvitta seg med Axl. Eneste grunnen til at jeg overhodet gidder å høre på guns er pga Slash.

Nei, jeg priser meg lykkelig over at Slash begynte i et ordentlig band.

Endret av hans k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan umulig ha hørt de nye sangene til GNR du.

Velvet revolver fremstår som en vits. Høres ut som plata deres er komponert og spilt inn på 2 dager.

Tror VR kommer til kort mot nye GNR musikalskt sett. Men det er det jo smaken som avgjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan umulig ha hørt de nye sangene til GNR du.

Velvet revolver fremstår som en vits. Høres ut som plata deres er komponert og spilt inn på 2 dager.

Tror VR kommer til kort mot nye GNR musikalskt sett. Men det er det jo smaken som avgjør.

+1. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper jo ikke at GnR er bedre musikalsk sett enn det gamle eller VR. Stemmen til Axl kommer aldri til å bli noe bra "musikalsk" sett heller. Hørte han synge for et par år sida. Eneste som gjorde at jeg fortsatt likte ham var den gode gamle stemmen fra GnR. Alt annet var jo faen meg nytt. Frykter at nye GnR er like hip hop inspirert som wiggah-klesstilen hans. Og da kunne de like gjerne bytta navn.

Noe nettsted jeg kan høre klipp fra det nye albumet, så jeg evt kan få bekrefta fordommene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol hva slags innstilling? Sier bare at jeg håper ikke stilen er den samme som klesstilen, for det er ikke GnR. Det tror jeg vi alle kan være enige om.

At jeg vet svært svært lite om det nye GnR kommer jo klart og tydlig fram. At du faktisk klarer å trekke den konklusjonen at jeg avslører meg selv er fantastisk!

Og hvis du faktisk leser HELE innlegget mitt, så ser du at jeg spør om bekreftelser på om det jeg sier er feil eller riktig.

Hvis du gidder å backe opp deg selv, så trenger ikke dette bli så gærnt som du tror. Hva slags innstilling er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.