Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns'n'Roses


Boffen

Anbefalte innlegg

Hjelper jo ikke at GnR er bedre musikalsk sett enn det gamle eller VR. Stemmen til Axl kommer aldri til å bli noe bra "musikalsk" sett heller. Hørte han synge for et par år sida. Eneste som gjorde at jeg fortsatt likte ham var den gode gamle stemmen fra GnR. Alt annet var jo faen meg nytt. Frykter at nye GnR er like hip hop inspirert som wiggah-klesstilen hans. Og da kunne de like gjerne bytta navn.

Noe nettsted jeg kan høre klipp fra det nye albumet, så jeg evt kan få bekrefta fordommene mine?

Har ikke link, men sjekk ut torrent sidene. Jeg hørte det nye albumet for en uke siden, og det var en sammenhengende skuffelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke link, men sjekk ut torrent sidene. Jeg hørte det nye albumet for en uke siden, og det var en sammenhengende skuffelse

Nå har jeg ikke hørt hele albummet ferdig, og det tror jeg nok ikk du har heller, for hadde det vært ute på nett, så hadde jeg sikkert hørt det. MEn jeg har hørt demoene som har lekket ut + livelåtene de presenterte på forrige turne.

Mye bra, og noe som ikke er fullt så bra fra de konsertene, men 3 av de 4 demoene som har lekket er bra låter etter noen gjennomhøringe, med T.w.a.t. og better som favoritter. Så kommer vel The Blues på plata også, og det er jo en fantastisk låt.

Er mye gammel GNR i dette, selv om det ikke er samme bandet. Axl var nok svært delaktig i arrangement og låtskriving på UYI albummene, det kommer godt frem i de nye GNR låtene. Så i mangel av noen særlig gode rockeband om dagen er dette absolutt noe jeg ser frem til å høre ferdig produkt av.

Axl redder uansett dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke link, men sjekk ut torrent sidene. Jeg hørte det nye albumet for en uke siden, og det var en sammenhengende skuffelse

Du har IKKE, jeg gjentar IKKE hørt "det nye albumet".

Det er ikke "lekket" en eneste studio versjon av noen av sangene på den nye cdn til Axl Rose.

Det har derimot lekket 4 demo/sanger fra rundt 2002. Kanskje du har hørt noen av de.

Tror nok ikke du skal dømme utifra 4 år gamle demoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vet jeg om folk som har 5 av de "lekkete" sangene hvis det bare har kommet ut 4.

Tror det var sokrates som sa: Det eneste jeg vet , er at jeg intet vet.

I dette tilfellet vet du ikke.

Det er minst 2 versjoner med forskjellig lengde av sangen TWAT, dessuten er det en "cleaned - up" live versjon av the blues fra 2002 som mange tror er studio materiale. Noen av demoene som ikke kom med på Use your illusions er det også mange som tror er nye studio-spor.

Uansett er det bare disse 4 demoene som har lekket (og instrumental versjoner av 2 av de):

-Better

-TWAT

-IRS

-Catcher in the rye ( med Brain May )

Nyeste Roling Stone har forøvrig en artikkel om disse 4 demoene og artikkelen avsluttes med:

Hey, Axl, put the thing out it already sounds better than Velvet Revolver :D

Endret av odd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 ja. leste istad. pga navnet er jeg hypp på å dra, men pga besetning kan det hende jeg likegodt dropper hele greia. Hadde nesten vært fetere å se velvet revolver pga slash. Hadde igrunn vært nesten eneste grunn for å se GnR også :P

Kan ikke si Velvet Revolver imponerte meg særlig på Roskilde i fjor hvertfall.. Vokalisten var jævli dårlig, en halvgammal, konstant bannende amerikaner ikledd uniformshatt fikk ikke orange scene til å ta av akkurat. Men de spilte noen gamle schlägers der Slash fikk fritt spillerom, det var fett. Men ja velvet revolver pga. Slash > dagens Guns N' Roses besetning. De spiller visstnok ikke noe av det gamle materialet heller. Men, siden de visstnok kommer til Roskilde i år, så titter jeg sikkert innom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spiller visstnok ikke noe av det gamle materialet heller

Sier hvem?

November Rain, you could be mine, knocking on heavens door, live and let die, welcome to the jungle, paradise city, my michelle, nightrain, rocketqueen, patience osv er ganske gamle.

Det er selvsagt vanskelig å si hva de spiller når de kommer tilbake i år men i 2002 spillte de 90% av det gamle materialet. Blir vel en blanding av nytt og gammelt nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Jepps 4 stk for vidresalg:) Skal tjene fett på dette.

www.oslospektrum.no (mulig det er igjen 2 billetter...)

Så hyggelig!

Fillern.. var jammen ikke klar over at billettsalget starta idag..

Ellers sku jeg huska å sikre meg en billett.. Får håpe jeg kommer

meg på roskilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.