Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sea of Wank


aiwass

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva hter sangen?

'Sea of Lies' av Symphony X. Tappe-delen skal egentlig dobles en ters høyere (av keyboard), så det låter litt tamt, men jeg gadd ikke prøve meg på harmonien, da jeg for øyeblikket er syk og ikke særlig tålmodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra spilt, rent og pent. Eneste å sette fingeren på sånn rent spillemessig er at det kunne vært tightere, mer presist, men igjen, det er jo drittvanskelig :)

Enig. Tror jeg kunne fått det mye tightere om jeg virkelig satte meg ned i noen timer og drillet det, men det blir vel kun hypotetisk, da jeg rett og slett ikke hadde giddet. :P

Måtte også få litt shred ut av systemet. Skal begynne med jazz nå, vett... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, da startet jeg med det licket igjen (hadde glemt det et par år nå, men husket det fortsatt da jeg fant gitaren nå). Hmm, lenge siden jeg har hørt på SyX, får finne platene igjen. :D

Helt greit spilt dette da, men er jo langt fra det vanskeligste mr. Romeo spiller. Synes starten på "Sea of Lies" er mye verre enn "tappepartiet". Har heldigvis sluttet å terpe på SyX. Krever alt for mye tid om en skal få det någenlunde korrekt(og en knoter ofte med fingrene selv etter det). :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes starten på "Sea of Lies" er mye verre enn "tappepartiet".

Hovedriffet? Er da ikke så grusomt vanskelig, det... :huh:

Men du har rett i at han har spilt langt vanskeligere ting. In the Dragon's Den, for eksempel, er temmelig krevende... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.