Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste gitarist


Thomas

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke at dere gidder å diskutere dette engang jeg!!?

Det er som å høre en gjeng med treåringer sitte i sandkassa og diskutere hvilken pappa som har fetest bil.

Og hvorfor er det så viktig å finne ut hvem som er best? Er det for å kunne henge en medalje rundt halsen på vinneren?

Neppe.

Det handler nok mer om at folk ønsker aksept for sin egen mening slik at de kan slå seg på brystet og si "jeg hadde rett".

Til disse kan jeg opplyse om at idrettsbanen er en bedre arena å tilfredstille slike behov på.

FOR MUSIKK ER INGEN KONKURRANSE!

Det finnes hverken seierspall eller vinner.

Bare en masse tapere som krangler om hvem som vant :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiwass slår Steve Vai på tapping og plektring generelt. Eller hva sier du aiwass?=P

Dessuten tror jeg Bellas slår Steve på alle mulige måter, hvertfall når det kommer til det tekniske. Steve kan et tappelick som han bruker i alle improvisasjoner osv..

Tror ingen tar Bellas på sweeping og generel hurtighet nå til dags, Shawn var raskere, men alle vet jo hvordan det gikk med den karen=(

Når sant skal sies bruker jo Bellas Economy picking, noe som gjør det enklere og spille i høyt tempo.

Ikke misforstå, Steve Vai er en av de mest tekniske nå til dags, da spesielt i "Whammy bar", men når det kommer til rene sweeps og plektring tror jeg Vai må bite i gresset.

Musikken en selvsagt en smakssak.. Selv er jeg ikke stor fan av musikken til Vai, men syns han har et par kongelåter/licks/solo'er.

Endret av Fusion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE PÅ MITT INNLEGG....

jeg vil si at jason becker ikke lenger er en gitarist, selv om komposisjonene hans inneholder gitar, han utdøver jo ikke instrumentet lenger.

Det er det samme som Jimi Hendrix det, bortsett fra at han ikke lager musikk en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.