Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP EC-I CTM


spz

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ESP er best. *promo promo promo promo*

Hadde ikke du og neg noen heftige diskusjoner på #gitarnorge noen år tilbake da du hele tiden dissa ESP'en min og kallte den skikkelig dårlig, men nå som du har fått noe ESP gear sponsing så er det plutselig best? I'd hate to tell you "I told you so!" :D (dog jeg kan jo huske feil og at det var noen andre, vet bla.al nilsefís likte å hate ESP) Har hatt min ESP Standard M-II UC i over halvannet år og den regjerer fremdeles! :P

Hva slags modell er egentlig dette? Finner den ikke på ESP sine hjemmesider?

Som det står i topic er det en ESP Ecplipse-I CTM. Den er ikke til salgs i USA, ikke i samme farger of layout, og derfor finner du den ikke på www.espguitars.com. For de som bor i resten av verden burde man gå inn og finne export katalogen på www.espguitars.co.jp - her er modellen det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det, de dyrere ESP Les Paul-kopiene har Duncan mikker. Ooooh.

hehe...uhhmmm...what?...de er dyrere med emg enn duncan :) sjekk ut selv :)

For min del synes jeg at ESP EC ser kulere ut enn Gibson sine Les Paul...vet ikke helt hvorfor...syns rett og slett bare at dem er finere! En av tingene som er meget mye råere på esp'ene er headstocken!

Esp's headstock = Power, Gibson's headstock = sissy

...off..den uttalelsen blir jeg vel slakta på tenker jeg....hehe..jaja :)

Endret av KaLeVaLa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må iofs si meg HELT uenig i at hodet er kulere på ESP'en, men det er nå så. Resten er litt mere moderne (litt spissere kanter osv.) samt at haslen faktisk ikke er et balltre og kroppen er smalere så den ikke veier et tonn. Men enkelte sverger jo til tykkelsen på Les Paul, så alt er relativt og avhengig av smak! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig ikke at dere gidder å sammenlikne ESP og Gibson, det eneste de har til felles er (i noen tilfeller) formen på gitaren sett forfra...

Lyd og spillbarhet er helt forskjellig, og synes ikke det er noe spm om "hva som er best", det har med hva man foretrekker å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.