Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP EC-I CTM


spz

Anbefalte innlegg

Her er de eksisterende fargene som er tilgjengelige i dag:

ecli_i_ctm_bk.jpg

ecli1_ctm.jpg

ecli_i_ctm_dps.jpg

I år vil det i tillegg komme Vintage White og Alpine White, her ser vi VW:

eclipse-1_ctm_vw.jpg

Personlig tror jeg AW kommer til å rule gata! :)

Edit: Her er endelig bildene av AW:

eclipse_i_ctm_white_all_3.jpg

eclipse_i_ctm_white_all_5.jpg

eclipse_i_ctm_sw-bh_1.jpg

eclipse_i_ctm_sw_1.jpg

Det finnes masse mere bilder her!

Endret av spz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er de eksisterende fargene som er tilgjengelige i dag:

ecli_i_ctm_bk.jpg

ecli1_ctm.jpg

ecli_i_ctm_dps.jpg

I år vil det i tillegg komme Vintage White og Alpine White, her ser vi VW:

eclipse-1_ctm_vw.jpg

Personlig tror jeg AW kommer til å rule gata! :)

Hvorfor ikke bare kjøpe "the real thing"? ;)

Saga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye tullprat :P

The real thing? Gibson Les Paul custom er overpriset til de grader, I tillegg spiller faktisk ESP'ene bedre (om man da ikke faktisk foretrekker mini bånd, supertung kropp + balltre hals). Dette er jo også en smakssak såklart og vil variere fra person til person. De siste årene har kvaliteten på Gibson også dalt ganske kraftig mens prisen forblir høy. Hadde jeg funnet en mint LP CTM fra 70 tallet med slim neck profile til en billig penge hadde dog sikkert slått til, men det skjer ikke :)

Aktive mikker er ikke bortkastet penger, mange foretrekker aktive over passive. Du ser ikke meg kalle passive pickups bortkastet fordi jeg også liker aktive pickups?

Og de med duncans er seff ikkeno dyrere enn de med EMG'er.

Anyways, var bare ment som en heads up for de som liker ESP, intet mer intet mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gibson er veldig overpriset, men man har jo alltids noen fete studio og de gode lawsuit greco les paul kopiene som er ute og går til rundt 10000. Man har også Burny og Tokai, men man må være sikker på at den er original håndlagd. Mange "kopi-kopier" ute og går også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha!!! Dette er det dummeste forumet å poste noe sånt på. Menmen, jeg er også realist og ville gladelig kjøpt en ESP EC-I CTM over Gibson LP Standard. Finere å se på er de også. Begynte å lure på når de kom til å kjøre hvitt på disse her, og dæven så flott :D

"Ja, det finnes andre gitarer enn Gibson Les Paul og Fender Strat. Men de suger"

- GitarNorge

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva for noe tull er det på folk her!? Gibson lagde gitarer av historisk bunnmål på slutten av syttitallet, og i dag lager de like gode gitarer som noengang!! Fender også forsåvidt.. Aldri før har det vært færre gibsons og fendere som har kommet tilbake til sjapper med skjev hals, klager på mekanikk, elektronikk osv osv. Og det tross at det selges mer en noensinne i tillegg! Begge merkene er grisegode og populære og går som vamrt hvetebrød! For de som har fulgt en smule med i tester rundt om kring vet at de ikke akkurat har blitt slakta heller!

Og for de som gjerne vil ha "the real thing" fra sekstitallet.. Joda! Griserå gitarer! MEN Gibson som Marshalls produkter var en smule idiosynkratisk, og mandagsmodellene kom oftere en de gjør i dag, men de gode gitarene er jo blitt legendariske, selv om jeg tror bare de aller aller mest fanatiske og skarpeste ørene vil kunne peke på noe som gjør de bedre en dagens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.