Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP EC-I CTM


spz

Anbefalte innlegg

Nå står det faen meg 3 ESP SV-er på rommet mitt.

Det er fett... Si fra hvis du får nok av de da... Tar gjerne en øvingsgitar jeg, hehehe...

Skal selge den ene.

Har du bilder av den da? Ikke det at jeg har en krone akkurat nå, men kan jo vurderes muligens, evt mulig en kompis skal ha seg ny gitar... Har egentlig en mer lyst på en Jackson DK1 eller noe selv, som øvingsgitar hjemme, men mye kan tas opp til vurdering.

Hvilken pris tenkte du da?

13.000. Bare søk på ESP SV-Standard. Det er den svarte for øvrig og gitaren er i tipptopp shape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok.

Synes du selger den litt dyrt, men du finner sikkert noen som vil kjøpe til den prisen, men det blir nok ikke meg :P

Koster faen meg 19.000 ny. Og jeg har hatt den i 4 måneder. Så det er absolutt ikke dyrt.

Som jeg sier.... du får sikkert solgt den for det. Men JEG synes det er dyrt. Om du har hatt gitaren i 4 måneder eller i 2 år spiller veldig liten rolle på bruktmarkedet om den er i tipp topp stand.

Jeg ville aldri betalt 13k for en Esp til 19k. Jeg har betalt henholdsvis 11k for en Jackson som nå koster 27k ny, og den var i topp stand. Samme med Y2KV'en som jeg betalte 8k for, og de er nesten ikke å oppdrive lenger heller. Men ja... begge de var knallgode kjøp som jeg er veldig fornøyd med.. takk til BK for det :D

Men det blir smak og behag. Hadde du sagt en 8-10 k hadde det vært innen rimelighetens grense, men det er vel bare meg. Spørs hvor mye kjøper vil ha den, og så viktig er det ikke for min egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.