Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Chinese democracy slippes i mars


Rohde

Anbefalte innlegg

De kan umulig være særlig populære blant gutta i plateselskapet...

Nei, plateselskapet ga jo ut en best of samling uten deres samtykke for å dekke over utgiftene. I fjor tilbød de Axl en million kroner hvis han fikk det ferdig, noe han dret en lang marsj i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste grunnen til at jeg ikek ber folk slå av guns er jo pga slash, hater vokalen til axl, og han oppfører jeg som en jævla idiot

Nåda! Guns n' Roses er jo Axls påfunn... En gang i tida var det han og Tracii Guns som starta det, så uten Axl, ikkeno G'n'fckn'R! Og for min del tror jeg ikke jeg ville hørt på de dersom f.eks Scott Weiland hadde vært vokalist.. Weiland er flink han! For all del, men uten Axls fandenivoldske vræling så hadde mye av lufta gått ut av de! Smakssak såklart, og jeg skal ikke påstå annet en at jeg snakker om hva jeg syns men Velvet blir litt for slapt...

Drittsekk, javisst! Men noen av oss syns rock er bedre med plenty øl eller verre innabords og med brekkjern i neven. Det handler kanskje ikke så mye om musikk som bare det å være en harry tulling, men hvor teit det en måtte gjøre meg kan jeg aldri nekte hvor hysterisk festlig det er!.. Dette er ingen forsvarstale for all den dritten Axl har funnet på blandt annet mot alle de stakkars damene som har fått gjennomgå av han, det står han ene og alene om å måtte ta konsekvensene av, men om man liker folk eller ikke har mer med hvilke assosiasjoner man får sett i lys av hvordan man ser seg selv, og derfor får det heller bli ditt korstog mot hva det en måtta være du syns er det som nettopp gjør Axl så fæl at du kanskje helst så en G'n'R uten han.

Og hva plata angår, så håper jeg aldri annet en at det som kommer er av det gode samme fra hvem og hva omstendighetene er... Jeg har mine tvil, men det hadde faenmeg vært kult med et evig monument av et rockemonster!!! Om ikke anna for å kunne ha temafesten "Ha-ha-ha-hva-sa-jeg" hvor flosshatter, bandana, whisky, brøling og rå heavy skal være tema. Med andre ord akkurat det samme som "Rust-in-piss-G'n'R"-festen dersom plata blir tidenes flopp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guns N' Roses er ikke det samme uten Slash.....

Øøøh... Nei? Såklart ikke! Det var vel såvidt jeg kan forstå ingen som sa noe anna heller? Om du sikter til mitt inlegg så ville jeg bare påpeke at selv om SLash er den i G'n'R man liker best (kanskje tilogmed den eneste man liker) så kan man ikke late som om bandet faktisk ikke ble starta av Axl Rose og Tracii Guns! Jeg sier ikke noe om at det "var bedre med bare de to eller noe", men nå var det engang sånn det bandet faktisk ble starta! Men det G'n'R vi kjenner og digger i dag hadde ikke vært det samme om Slash ikke hadde blitt med i "Axls band" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.