Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøremusikk?


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

Jess trenger noe god god kjøremusikk!

Har disse som favoritter men siden jeg skal ta turen Bergen - Oslo og tilbake i bil trenger jeg litt mer..

1. ZZ Top - La Grange

2. Goldern Earring - Radar Love

3. Steppenwolf - Born to Be Wild

4. Bob Seger & the Silver Bullet Band - Roll Me Away

5. Bruce Springsteen - Born To Run

6. Cream - Cream - Badge

7. Credance Clearwater Revival - Proud Mary

8. Dire Straits - Tunnel Of Love

9. Fleetwood Mac - Go Your Own Way

10. George Thorogood - Born To Be Bad

11. Meat Loaf - Bat Out Of Hell

12. Queen - Dont Stop Me Now

13. Rolling Stones - Start Me Up

14. Steppenwolf - Magic Carpet Ride

15. The Doors - LA Woman

16. The Doors - Strange Days.

17. The Who - The Who - Summertime Blues

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uansett hvor jeg befinner meg så hører jeg på den musikken som jeg vanligvis hører på. Alt kommer ann på humøret.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på situasjonen. Lite (ingenting) kan slå Hotel California der den passer, men litt DSOTM (Pink Floyd, altså) på nattestid er ikke akkurat å forakte. Roger Waters' 'Amused to death' har frekventert CD-spilleren i den ene bilen her i det siste, liker også den svært godt. Bigbang er forresten ingen dårlig idé det heller, både den siste og de tidligere egner seg svært godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Jeg har en Peavey Valveking røramp. men plutselig virker ingen knapper, hverken volum eller tone kontroller. Men det er fortsatt lyd i den? Hva er feil? noen tips fra dere mottaes med takk. mvh Jan .  
    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.