Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor lenge har DU spilt?


Gillosepoy

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er sannelig ikke sikker på hvor lenge jeg har spilt. Begynner å bli en stund. Tror jeg er på 4de året nå sånn aktivt. Har "spilt" gitar sånn ca i, tja, 7-8 år kanskje. Men var vel først for ca 4 år siden at jeg begynte å spille aktivt og hver dag. Og jeg anser meg for å gjøre det dugelig bak plankebiten :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilt i 16 år, og litt til.  Føler seg jeg befinner meg på nivået "godt øvet amatør", og jobber forsøksvis målrettet mot å komme videre.

Hva jeg er mest stolt av å kunne?  Tja, si det... Må vel være evnen til å spille noe andre mener passer godt inn i en låt.

"Godt øet amatør uten større problemer med å bli proff" var vel setningen du leter etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å spille aktivt i september 2002, da jeg begynte å spille hos theMuth|n. Går nå å spiller hos Andreas i Musikanten i Fredrikstad.

I forhold til mange av dere her, er jeg vel for nybegynner å regne.

Må allikevel understreke at jeg har lært rimelig fort iforhold til mange jeg kjenner.. Det å ha en gitarlærer setter virkelig fart på progresjonen i spillinga 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt i 8 år,men ettersom jeg ikke vet hva jeg gjør når jeg spiller kan jeg vel egentlig ikke si at jeg kan noe...mest stolt når av at jeg drar damer,penger og gratis alkohol ved hjelp av gitaren :)

Tenker man på å kunne et spesielt riff,solo eller noe lignende,så har jeg EN gang i hele mitt liv planket en solo,tror jeg har fått den noenlunde riktig,og det er soloen på Europe's Superstitious. Sliter med timingen,men tror alle notene skulle være sånn omtrent,jeg vet ikke,gjorde det bare for å bevise at alle kan lære seg absolutt alt bare man gidder å øve litt.Og jeg øvde litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 2-3 år siden eg tok i min første gitar, har ikkje spilt gjevnt siden det, men vil påstå eg har komt langt. Det som e synd e at eg ikkje klarer å gjennomføre den daglige øvingen, for mye som skjer til at det går bra (dessuten e øving kjedelig :P) kunne komt mye lengre med planlagt strukturert øving tror eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilt i 22-23 år , bass og gitar.... siste 15 år hovedsakelig Bass, men regner meg selv som en ganske habil Festgitarist !

som Nettrom ser jeg meg selv som en godt øvet amatør, lærer noe hver dag !!

Ingen store ambisjoner annet enn å ha det gøy med hobby'n min !

spiller i et Band + har et prosjekt gående med en Nederlender (nettJam - muligens en demo innen et års tid) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.