Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor lenge har DU spilt?


Gillosepoy

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vel spilt aktivt i sånn ca fire år nå...

Prøver å få i sammen et band, men er litt problematisk å finne trommiser, virker som om de få som er, er i for mange band på en gang...

Vet ikke helt hva jeg er mest stolt over å kunne spille, siden jeg som oftest spiller Black Metal, så er det ikke så mye teknisk og vanskelig at det gjør noe, og har vel egentlig glemt flere sanger enn de jeg kan nå :P

Men føler at jeg mestrer plankebiten ganske bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg er mest stolt over å kunne spille, siden jeg som oftest spiller Black Metal, så er det ikke så mye teknisk og vanskelig at det gjør noe,

ikke for å si at det er bra at ting er teknisk . Men når ble det sånn at blackmetal gitar ikke er teknisk vanskelig?

Dimmu gitaristen (han flintskalla) har da sine finesser?

Jeg er ikke NOE glad i blackmetal , men jeg kan da verdsette den instrumentale delen på mye av det ..

Og ikke minst LYDEN på den "nye" dimmu-hiten .. Den er helt sjuk...

Velkommen til forumet forresten!

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ganske mange som vil si at Dimmu ikke spiller Black Metal lenger men...

Black Metal i sin "pureste" form er enkelt, og skal også være sånn...hør bare på Darkthrone, gamle Immortal osv.

Men, joda er enig at det er endel intressante gitarister innenfor Black Metal, blant andre Galder som du nevner, men vil du høre hva gutten er god for bør du sjekke ut noe av Old Man's Child som en stund var et solo prosjekt han hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Old Man's Child er vel fortsatt et prosjekt i beste velgående. De ga jo ut plate senest i fjor. Fortsatt Grusom som fronter Old Man's, mens de andre medlemmene kommer og går fra plate til plate.

Hva angår Dimmu, og OMC for den del, kan det vel neppe kalles blackmetal lengre. Dimmu er i grunn en slags form for symfonisk heavy metal med skrikevokal. Skulle gjerne ha sett at de kalte musikken sin noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, stemmer det, men Galder kjørte Old Man's Child som et solo prosjekt en stund, hvor han gjorde det meste (bortsett fra trommene hvis jeg ikke husker helt feil)...

Men er enig med deg, hadde helst sett at de kalte musikken sin noe annet enn Black Metal ja...blir så dumt når man ser en artikkel i avisa hvor det står "Norsk Black Metal slår igjennom i USA", og så vidre står det om Dimmus platesalg i USA :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...mulig han har kjørt det helt solo en gang i tid, men har ikke sett noen plater der dette er tilfellet.

På "In the Shades of Life" (det første fra Old Man's Child, er jeg rimelig sikkert på) står Grusom (liker å bruke hans originale pseudonym jeg :mrgreen: ) for gitar, synth og vokal. Akkurat som de senere albumene, med andre ord.

Jardar spiller gitar, som vanlig og Tjodalv spiller trommer. Brynjard Tristan spiller bass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.