Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Klon KTR med nye dioder


MartheyG

Anbefalte innlegg

https://www.google.com/amp/s/www.musicradar.com/amp/news/klon-centaur-comparison

Antar de fleste har fått med seg dette, men hva tenker folk om at KTR skal komme på nytt, men uten de legendariske diodene? Det er tilnærmet tomt på lageret, så kretsen har blitt litt tweaket, og med nye dioder, men da blir det mulig å få kjøpt den igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg endelig begynner å vokse fra den slags flisespikkeri. Dette er en overstyringspedal. Den kan brukes til å farge, overstyre og booste gitarsignalet. Utenfor soverommet har diodetypen liten praktisk betydning, så lenge spesifikasjonene er noenlunde like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ErikKlæptn skrev:

nå kan folk på diverse FB sider krangle om de nye KTR pedalene er like bra som originalen istedenfor å kjekle om Harley Benton er bedre enn Gibson custom shop eller ikke😆

... felles har de at ingen av dem er utøvende musikere.

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arkadian skrev:

... felles har de at ingen av dem er utøvende musikere.

Jeg har en formening om at de er de samme menneskene som spiser kun First Price produkter (mat er mat), drikker Seidel (øl er øl) og kjører en 12 år gammel Avensis (bil er bil). Nytter ikke å diskutere med de. Til gjengjeld så sørger jo nevnte folkegruppe at stygge damer også får seg stelt (m*s er m*s).

  • Liker 1
  • Takker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pledrik skrev:

Jeg har en formening om at de er de samme menneskene som spiser kun First Price produkter (mat er mat), drikker Seidel (øl er øl) og kjører en 12 år gammel Avensis (bil er bil). Nytter ikke å diskutere med de. Til gjengjeld så sørger jo nevnte folkegruppe at stygge damer også får seg stelt (m*s er m*s).

Du kan virkelig kunsten å fornærme mange på en gang 👍😁 

  • Hehe 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Arkadian said:

Utenfor soverommet har diodetypen liten praktisk betydning, så lenge spesifikasjonene er noenlunde like.

Særlig når pedalen blir brukt som clean boost, som en Klon gjerne blir. Diodene har ingen effekt før du ratter inn en god dose gain.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, vi gleder oss til de nye KTR -pedalene, og jeg tror det vil bli bra også. KTR er virkelig en universell pedal og kan brukes til mange ting. Denne gangen tror jeg at prisen vil være normal og ikke mer enn 3000 kr her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.