Web Analytics
Gå til innhold
WelhavenT

[selges] Amptweaker Tight Metal Jr.

Anbefalte innlegg

En av de beste distortion pedalene på markedet. 

https://amptweaker.com/tightmetal-jr/

«Amptweaker is the brainchild of James Brown, the lead engineer on the Peavey 5150. With that heritage, you might be forgiven for having high expectations - and Amptweaker delivers. Compared with the original TightMetal, the Jr has a much better noise gate, lower noise floor and additional EQ options that allow it to take on some of the tonality of its FatMetal pedal. Convincing chug and powerful arpeggiated chords are easy to find with a Les Paul and a Jazzmaster. With the tight switch engaged, the pedal will even djent». 

Kommer uten orginal eske! 

Forumrabatt: 800,- inkludert frakt (vanlig post). 

Foretrekker Vipps. Holder til i Trondheim.

8446AC22-8AD9-46E6-B565-7ACF08757422.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Bendik1
      Vurderer å kjøpe en av disse:
      Carl martin Plexitone
      Fulldrive II Mosfet.
      Noen som har erfaring med disse eller evt har andre anbefalinger? 
    • Av OsamaFetLaden
      http://www.guitarplayer.com/artist-videos/1436/does-metal-without-distortion-sound-like-surf-rock-from-hell/60099
      (For de som ikke gidder å sjekke det ut: Svaret er "no, it just sounds like hell."
    • Av Affen
      For et par år tilbake kjøpte jeg meg en Visual Sound Route 808 overdrive på impuls. Dette er blitt min absolutt favoritt overdrive.
      Når Evenstad hadde lagersalg, slo jeg til og kjøpte meg èn til. Det som forundret mehg var, på samme settinger låter den siste jeg kjøpte
      merkbart crispere og klarere enn den "gamle", ja, likte den enda bedre!  Flere som har opplevd dette? Snåle greier.
    • Av andreas.espolin
      Jeg har spilt endel konserter på fender twin reverb, med fender american deluxe telecaster (N3 pickups)
      For å rocke dette litt opp bruker jeg en proco RAT. 
      Hva finnes av andre pedaler som gjør tilsvarende jobb? Jeg trenger en god varm vreng til et rock/metal lydbildet. 
      Jeg er ikke interessert i å høre twinReverb / singelcoil ikke fungerer til rocknroll osv. Det gjør det
      takker for svar!
    • Av Affen
      Føler det er på høy tid å skaffe meg noe annet enn Boss DS-1 på distortionfronten. Så jeg er åpen for anbefalinger
      fra panelet Helst ikke svindyre greier, helst under tusenlappen.
      Jeg spiller i band som spiller egenskrivde poprocklåter samt litt covers av type klassisk rock.

Bruker stort sett en Vox AC15C1 amp.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.