[selges] Amptweaker Tight Metal Jr.
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Lignende innhold
-
Av Bendik1
Vurderer å kjøpe en av disse:
Carl martin Plexitone
Fulldrive II Mosfet.
Noen som har erfaring med disse eller evt har andre anbefalinger?
-
Av OsamaFetLaden
http://www.guitarplayer.com/artist-videos/1436/does-metal-without-distortion-sound-like-surf-rock-from-hell/60099
(For de som ikke gidder å sjekke det ut: Svaret er "no, it just sounds like hell."
-
Av Affen
For et par år tilbake kjøpte jeg meg en Visual Sound Route 808 overdrive på impuls. Dette er blitt min absolutt favoritt overdrive.
Når Evenstad hadde lagersalg, slo jeg til og kjøpte meg èn til. Det som forundret mehg var, på samme settinger låter den siste jeg kjøpte
merkbart crispere og klarere enn den "gamle", ja, likte den enda bedre! Flere som har opplevd dette? Snåle greier.
-
Av andreas.espolin
Jeg har spilt endel konserter på fender twin reverb, med fender american deluxe telecaster (N3 pickups)
For å rocke dette litt opp bruker jeg en proco RAT.
Hva finnes av andre pedaler som gjør tilsvarende jobb? Jeg trenger en god varm vreng til et rock/metal lydbildet.
Jeg er ikke interessert i å høre twinReverb / singelcoil ikke fungerer til rocknroll osv. Det gjør det
takker for svar!
-
Av Affen
Føler det er på høy tid å skaffe meg noe annet enn Boss DS-1 på distortionfronten. Så jeg er åpen for anbefalinger
fra panelet Helst ikke svindyre greier, helst under tusenlappen.
Jeg spiller i band som spiller egenskrivde poprocklåter samt litt covers av type klassisk rock.
Bruker stort sett en Vox AC15C1 amp.
-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå