Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Distortion anbefalinger under tusenlappen?


Affen

Anbefalte innlegg

Spar litt til og kjøp deg en brukt Radial Tonebone Hot British eller Classic Distortion når du kommer over en brukt. Her er forresten en Classic Distortion: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43763693&searchQuery=radial%20tonebone

Edit: Alternativt har Radial en billigere transistor-serie som kalles Bones. Har ikke prøvd dem, men de virker jo rimelig kurante:

Ligger forresten en Fullerton på finn nå til 700,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En brukt RAT kan også være et alternativ.

Begynner å bli gammel i konstruksjon, men låter veldig fint rett i i en bra clean-kanal.

Jeg ser at også Mooer Black Secret sies å være en ganske god RAT-klone. Jeg har ikke den selv, men har sett noen Youtube-sammenligninger med originale RATs og det låter bra, synes jeg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun nevner Radial Tonebone. Jeg har Bones-pedalen London Distortion som jeg spiller med på AC15, og er knallfornøyd. Går fra tøff rockevreng til hissig higain, og låter fett. Kan anbefales. Denne ligger vel på 16-1700kr ny, men den er tidvis på tilbud her og der, og det kan jo dukke opp noe på bruktmarkedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.