Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Så starter vi!


007

Anbefalte innlegg

Dette er fantastisk lesning. Det har vært mye aktivitet på forumet de siste ukene, sikkert fordi vi alle har kjent på ansvaret for å skape et godt og levende forum. Jeg håper og tror at dette fortsetter. 

Ønsker deg lykke til og håper at dette er en oppgave du vil trives med! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klagde til de andre i bandet i går at trommisser er utrolig upålitelige (etter at øving nr tre på rad ble avlyst pga trommissen), men her må jeg bare krype til korset og ta en helomvending. Veldig hyggelig lesing, og stor takk for at du påtar deg dette. Vi skal nok få dratt deg ned i gitaravhengigheten innen rimelig tid du også:).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pledrik skrev:

men her må jeg bare krype til korset og ta en helomvending

Jeg har ikke levert noe som helst ennå... ;)

Jeg har forøvrig heller ikke tenkt at jeg kommer til å forbli populær hos alle, man er nødt til å etterhvert ta noen valg som helt sikkert ikke alle vil like. Men jeg får si som Steve Jobs: "Hvis jeg ville bli populær, hadde jeg heller solgt iskrem, enn å startet Apple."

Takk for hyggelige meldinger og tilbakemeldinger! La oss gjøre dette.

  • Liker 6
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var sunt for forumet å oppleve det som vi opplevde de siste ukene. Merker veldig betydelig at aktiviteten er mye høyere her de siste dagene - både fra nye og eksisterende medlemer, samt at den generelle stemningen på forumet er vesentlig bedre! Med en ny eier og hans positive engasjement og planer, så tror jeg at vi har gode forutsetninger for at dette kan bli en frisk og god start på en ny tid for oss! :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Et forum jeg har vært en del av, og lært masse av, i over ti år så ut til å bare fordufte ut i det blå, men så kom altså redningsmannen! 😊 Jeg fortsetter gjerne økonomisk støtte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Jeg har problemer med min Line 6 Relay G70 live. Den har fungert bra i mange år, men det har blitt mer ustabilt de siste årene. Til info så bruker de andre i bandet G30 fra Line 6. På soundchecks så funker alt fint. Jeg kan gå rundt hele scenen og mister ikke lyden. Men under konserten, med folk (og mobiltelefoner) i salen, så kan jeg knapt bevege meg bort fra mottakeren uten av jeg mister signalet.. Er det noe jeg kan gjøre for å løse dette eller er hele oppsettet utdatert? Det merkelige er riktignok at G30, som er en dårligere og eldre modell, funker helt fint for de andre i bandet.. 
    • Söker rockprojekt att vara med i Norge, med fokus på live-gig. Jag är öppen för alla typer av rock/metal och ser fram emot att få spela med likasinnade musiker. Har erfarenhet av både studioarbete och liveframträdanden, och är redo att bidra med både energi och kreativitet.
    • Bildet er tatt i dag. Min Tele Deluxe
    • I fjor bygde jeg en Telecaster Deluxe. Det er den beste gitaren jeg noen gang har hatt, selv om jeg har kjøpt giterer til 6000kr i butikk før Gitaren består hovedsaklig av deler fra Guitarfetish, feks kropp og pickups, mens halsen, som måtte ha CBS hode, kommer fra en Squire Stratocaster Affinity. Kroppen er i Or, og halsen i lønn med rosentre gripebrett. Eletronikken har jeg bygget selv jeg kjøpte deler lokalt i nederland, og det er koblet på samme måte som på en moderene Les Paul. Gitaren har Push pull potmeterer for coilsplit og alle pots er som allitd på mine bygg - CTS. Gitaren har ikke antydning til pickupsus for jeg har skjermet den profesjonellt. Dette er alså ikke en Fender Telecaster så jeg gav den en egen logo på halsen der det står "Helge Tele Deluxe". Halsen hadde jo originalt en stratocaster logo. Jeg syntes gitaren har nydelig klang og jeg har aldri hatt noen bedre gitar. Hvis dere vil se byggeprosessen så klikk på denne linken: https://www.youtube.com/watch?v=HtBjxB9VAYk&t=42s  
    • Har en slik miksepult som jeg vurderer å selge. Ser at andre selger selger pre amp stripene, og kompressorene separat. Noen som har tanker om pris evt? Selges med alt utstyr, kabler, strømforsyning osv. Har tidligere vært eid av NRK.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.