Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Siste skiver-tråden!


Roar

Anbefalte innlegg

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Husker ikke hvilke cd'er jeg har kjøpt siden sist oppdatering, men det er vel ingen som følger med helt uansett...

Dixie Chicks - Fly

Dixie Chicks - Taking the long way

Kaizers Orchestra - Viva la Vega (live dvd, må nesten regnes som musikk, vel?)

Seven Doors Hotel - Seven Doors Hotel

Turboneger - Apocalypse Dudes

Lacuna Coil - Karmacode

Hellacopters - I'm in the band, 12" limited edition pitcure disc, levert i original pizzaeske fra ukjent svensk pizzeria.

post-292-1154031382_thumb.jpg

Endret av Coff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Hellacopters - I'm in the band, 12" limited edition pitcure disc, levert i original pizzaeske fra ukjent svensk pizzeria. :)

Haha fett!

Dritbra 12tommer er det iaffal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet var utseende/emballasjen viktigere enn det musikalske innholdet, men jeg digger Hellacopters, så uansett var det et bra kjøp.

Nå må jeg bare få meg platespiller så jeg kan høre den... Neste lønning? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. siden jeg ikke har skrevet i denne tråden før så skal jeg la vær å ramse opp alle cd'ne mine, men de siste jeg har anskaffet meg er:

Arctic Monkeys - Whatever they say I am, that's what I'm not

Ronny & Ragge - The Live Konsär (live-dvd)

Spin Up - Heart, Arrow, Star (35kr på sånn marked på torget. Måtte bare ha den, av personlige grunner xD )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Street Legal på 180 grams vinyl i dag, samt singelen Everybody Come Down fra The Delgados (også den på vinyl). Jeg aner ikke noe om bandet, sjangeren, musikken eller noe annet, men likte coveret. Kan bli en artig opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Street Legal på 180 grams vinyl i dag, samt singelen Everybody Come Down fra The Delgados (også den på vinyl). Jeg aner ikke noe om bandet, sjangeren, musikken eller noe annet, men likte coveret. Kan bli en artig opplevelse.

Alltid gøy det.

Mine siste er som følgjer:

The very best of Ray Charles

Crosby Stills & Nash - Greatest hits

Lennon - Working class hero

U2 - All that you can't leave behind

Tord Gustavsen Trio - Changing places

Lenke til kommentar
Del på andre sider

singelen Everybody Come Down fra The Delgados (også den på vinyl)

Kan knapt anbefale denne – satt igjen med en passe absurd følelse etter å ha hørt på begge sider – var usikker på om den egentlig skulle spilles på 33 eller 45 rpm. Singel tilsier 45, men jeg er sannelig ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.