Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Benton gitar med floyd rose tremolo


Gripsgård

Anbefalte innlegg

Hei,

i 2001 kjøpte jeg denne grønne Benton gitaren. Brukte den en del men kjøpte etterhvert andre gitarer og har såvidt brukt den i senere tid. Jeg tenker nå å selge den og tenkte jeg skulle finne tilsvarende for å kunne sette en pris. Må si jeg har blitt litt overrasket over at jeg ikke har funnet en lik gitar etter å ha googlet og trålet rundt på div. Forum etc. Noen som har noe info om denne og hva den kan ha av verdi?

på forhånd takk for alle svar ?

 

IMG_0744.JPG

IMG_0745.JPG

IMG_0746.JPG

IMG_0748.JPG

IMG_0750.JPG

IMG_0751.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du husker kanskje hva du ga for den i 2001? Burde gi deg en pekepinn på hva du kan forvente. Første som slår meg er jo harley benton, men kan være noe annet.. Finner du ikke info om den på nettet er det høyst sannsynlig ikke gull du sitter på..just saying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er antakelig billig Kina kopi . Den ser jo fin ut i hvert fall . Lignende selges typisk sett for 1000-1500,- .

Hvis den er Korea laget kan det være bedre kvalitet og verdt litt mer , men norske kunder vil vanligvis kjøpe slike "no-name" gitarer veldig billig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.