Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NDG x2 Gibson


McJostein

Anbefalte innlegg

Eg har ikkje vore så aktiv med å flashe godsakene her inne, men det har tikka inn eit par kjekke gitarer siste vekene. Ein svart LP Classic 2003 med gull hardware og ein LP Standard 2013. Bilder kjem straks :) Classicen tikker inn på 4,3kg på kjøkkenvekta medan Standarden lander på 3,6 sånn ca.

IMG_0003.JPG

IMG_0005.JPG

Endret av McJostein
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Truckstop Chuckie skrev:

3,6 er veldig behagelig. Er den sveitserost eller chambered? Heftig topp på den!

Tipper chambered, er ikkje alle standards etter oktober 2007 (eller var det 2006) chambered? Blir vel som å banne i kyrkja blandt korksniffere, men dette med solid vs sveitserost vs chambered spiller ingen rolle for meg så lenge den ellers er fin å spille på :) Det som blir spørsmålet er om eg blir venn med den asymmetriske halsen. Er tynn og fin 60s på classicen, kan hende dette blir litt for mykje treverk på oversida for min del.

Endret av McJostein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) Meiner det er 496 og 500 pickups. Eg har klar 2 stk gamle DiMarzio Super Distortion (kremkvit, evt gulna kvit) som egentlig skulle inni Classicen, men foreløbig overbeviser dei som står i såpass at dei blir værende :) Litt meir usikker på BurstBucker Pro som står i Standarden... dei vert litt for tamme eter min smak trur eg. Eg får gje dei litt tid så kan det jo hende det går seg til også.

Endret av McJostein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dagligdags med to Gibson Les Pauls på kort tid, så grattis med det! Når det gjelder Classic, i hvert fall før 2004, kom de med riktig ABR-1 bru, så det er et pluss! Pickupene er ikke noe for meg, da de er alt for hotte. 490R i neck-posisjon låter likevel greit når den er skrudd langt ned. Gull hardware var og er vel ikke vanlig på LP Classic. Ei heller deksler på pickuper. Er denne gjort noe med? Kanskje det til og med er andre pickuper enn de originale?

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger hevder alt er originalt, så det kan muligens være en "special run". Men heilt sikker er eg sjølvsagt ikkje :) Pickupene er skikkelig hotte (og minner om 500/496 som eg har i ein annen gitar også, men eg skal sjekke når eg skal skifte strenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Då har standarden fått "nye" gamle pickups... hot or not? DiMarzio Super Distortion fra 70/80-tallet. Neck-pickupen er re-spunnet av @kristoffereide for nokre år sidan. Det var egentlig grei skuring å lodde dei inn på kretskortet, eg var redd eg måtte bytte elektronikken, men dette var easy. Push-pull som tidligere var coil-tap (dvs. det var implementert som ein mid-cut på eine coilen, merkelig opplegg fra Gibson) fungerer no som kill-switch. Eg var også i utgangspunktet svært negativ til stemmeskruene på denne og tenkte å bytte til Kluson/Gibson deluxe (som etter min smak er visuelt meir korrekt på LP), men desse fungerar såpass mykje betre enn det meste anna eg har prøvd så dei får bli :) Det vart litt merkelige refleksjoner på bildet, det ser ut som 1/4 av toppen ikkje har flammer...

 

Lpstd2012.JPG

Endret av McJostein
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.