Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mute Mutant - 80's retro-wave action-pop


Straymond

Anbefalte innlegg

Føler meg skikkelig paranoid og dinosaur her nå, men jeg har ikke Spotify. Dessuten nekter jeg å logge inn på andre sider med Facebook. Det gjør livet mer oversiktlig og enklere. Facebook er null apper, null bilder av meg selv, så lite personlig informasjon som mulig og så videre.
Derimot, hver gang det dukker opp et bilde av en traktor eller skurtresker, så klikker jeg "like".

Sum- får ikke hørt mer enn noe få sekunder av hver sang. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Dette er jo min personlige smak, og da er det slik at jeg liker det forrige bedre. Rett og slett fordi dette er mer tidsriktig, og det er mindre gitar og andre ting. Det var jo relativt lite gitar på disse 80- tallsgreiene, rett og slett fordi folket koste seg med synther og MIDI. Skikkelig sampling og HD- opptak fantes jo bare på tegnebrettet, og da ble alt som ikke kunne være MIDI vanskelig å jobbe med. Det sagt, betyr jo ikke at det er dårligere.

Kommenterer ikke lyd i diskantområdet mer, av naturlige årsaker, men jeg synes produksjonen er fin. Etter dagens standard er det jo godt med klang, men det er da også tidsriktig.
Gitarspillingen som er på dette ene sporet er veldig fin den, men den er jo som nevnt mindre framtredende, og det er for meg et lite minuspoeng. Vokkis- og sakkafonkarene er jo dyktige de også. Litt lite variasjon i vokalsporet, kanskje, når det gjelder bruk av stemmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takker! ???

Det har du nok rett i. Ting er nok produsert på en litt annen måte, og er spilt inn noget mer skranglete :)

det skal sies at vi har nok heller ikke fokusert på et helt sterilt lydbilde. Vi har det gøy, bouncer noen ideer frem og tilbake, og slenger det ut, uten deadline :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.