Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Første gitarbygg


Anbefalte innlegg

17 timer siden, Truckstop Chuckie skrev:

Hæ? Skal du ikke kjøre en poll på det? Djiiiizes... Jeg som syns hvitt ville vært mye bedre enn pearl. Jaja. :) 

Uansett, peeent stykke arbeid. Jeg kommer sikkert til å maltraktere den fine tørre klumpen med mahogni jeg skaffet meg i forrige uke....

Hva skal du lage av mahognyklumpen din? Håper du har tenkt å lage en byggetråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ryss skrev:

Hva skal du lage av mahognyklumpen din? Håper du har tenkt å lage en byggetråd!

Jeg har ikke tenkt noe mer komplisert enn en tele..., selv om jeg leker med tanken på bookmatched lønnetopp, men det blir langt frem i tid.

Første skritt på veien er å rydde plass til et lite verksted i kjelleren i garasjen. Kommer antakeligvis ikke til å skje før sommeren igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Truckstop Chuckie skrev:

Jeg har ikke tenkt noe mer komplisert enn en tele..., selv om jeg leker med tanken på bookmatched lønnetopp, men det blir langt frem i tid.

Første skritt på veien er å rydde plass til et lite verksted i kjelleren i garasjen. Kommer antakeligvis ikke til å skje før sommeren igjen...

Det er jeg sikker på kommer til å bli bra. Mitt neste bygg blir antagelig også en tele. Kunne tenkt meg et lite verksted innomhus jeg også. Blir veldig sesongbetont når man må holde på i en uisolert garasje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
15 minutter siden, CastorFiber skrev:

Ehm- fordi?

Noe sier meg at du er ekstremt nøye.

Jo jeg er nok litt petimetrisk anlagt ? Grunnen til at jeg velger å strippe helt er at jeg hadde noen low spots som  var såpass dype at jeg ikke fikk fjernet med vanlig våtpussing av klarlakken. Nå får jeg gjøre det på nytt igjen, men skikkelig denne gangen. Jeg var vel ikke hundre prosent fornøyd med fargevalget heller når sant skal sies ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, OsamaFetLaden skrev:

En fyr i bygda, som dessverre fikk plass i jordstyret for noen år siden, var viden kjent for sitt pedanteri. Tror han fikk tilnavnet "Tusendelen" i ganske ung alder o.0

Haha antyder du at jeg bør skifte forumnavn? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.