Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hei fra Bergen


Gahr

Anbefalte innlegg

Heisann!

43 år gammel ølbrygger i Bergen her. Egentlig fra Kristiansand, men har bodd i Bergen siden 1993. Jobber til daglig som bryggerimester på 7 Fjell Bryggeri og har også være aktiv hjemmebrygger i snart 25 år, men hadde gitar som hobby lenge før ølet tok meg. Er definitivt en SG-mann, men liker mye forskjellig. Er også glad i min Vox AC30C2. Vi har et lite bluesband på bryggeriet, og trives godt med det. 

Endret av Gahr
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, PerA skrev:

Velkommen! Jeg mener å ha lest en bok der du er medforfatter/redaktør, og er fan av 7 Fjell - har tilogmed jobbet litt med Torvald en gang i historien! :)

 

Kult! Brygger du selv? Regner med du sikter til "Den norske ølrevolusjonen"? Skrev den sammen med Hugo Hatland og Skjalg Ekeland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var boka.

Vil ikke si at jeg brygger selv, men det kommer øl ut av vaskekjellern min med jevne mellomrom. Jeg jobbet med Torvald på bluesfestival - så det er en stund siden. Men jeg antar du har fått han til å spille Hammondorgel på firmafester? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, PerA skrev:

Ja, det var boka.

Vil ikke si at jeg brygger selv, men det kommer øl ut av vaskekjellern min med jevne mellomrom. Jeg jobbet med Torvald på bluesfestival - så det er en stund siden. Men jeg antar du har fått han til å spille Hammondorgel på firmafester? ;)

Han spiller selvsagt i bandet. Han er kanon på Hammond.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Et øyeblikk siden, Troll skrev:

Kjører stadig vekk forbi bryggeriet til 7-fjell, frister hver gang! Hadde vært helt knall med et GN-treff på bryggeriet :wub:

Det er bare å titte innom. Gi gjerne en lyd i forkant, så du vet at vi faktisk har tid. Vi er der stort sett i arbeidstiden hver dag. Forhåpentligvis kommer vi snart igang igjen med åpne dager siste fredag i måneden. Da hender det vi spiller med bryggeribandet også.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, velkommen til forumet!

Må bare le, det er litt skremmende hvor like arenaer jeg og du har. Vi begge er/har vært lærere og har musikk og ølbrygging som hobbyer!
Har stor respekt for arbeidet ditt både i hjemmebryggermiljøet og hos 7 Fjell. Har brukt mange av dine oppskrifter og artikler som inspirasjon for mange av mine egne øl!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.