Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

#gitarnorge på Instagram


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

  • 8 months later...

Instagram har endret sin policy og tillater ikke lengre feeds av hashtags - fra 1 Juni. Den eneste muligheten jeg har for å presentere bilder fra Instagram - er bilder fra en brukerkonto, eller bilder med en spesiell Hashtag fra en brukerkonto, eller bilder som er likt av en spesiell brukerkonto.

Det er nå 120 bilder på #gitarnorge - og jeg vil legge den til så snart jeg finner en løsning på dette. Jeg har forøvrig sjekket alt av nettsteder som hadde slike blokker og alle har sluttet å fungere. Om dere ser en løsning på et nettsted som funker så gi meg et signal,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, space skrev:

Utrolig teit... 

Enig. Det er mange frustrerte brukere rundt omkring og mange gode tjenester som rett og slett stenges. Alle nettsteder med navn Insta eller - gram i navnet blir nå fjernet. Instagram er kjøpt opp av Facebook... De har nå endret feed'en også på Instagram for brukerne.

De tilpasser dette slik at de kan begynne å tjene penger på tjenesten. De som ønsker å utvikle applikasjoner nå må godkjennes av Instagram og betale en haug med penger (tror jeg).

Er det noen av dere som bruker twitter? Twitter har fortsatt åpen feed heldigvis - og der kan jeg sortere på emneknagger som #gitar eller whatever...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.