Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Andre Dave Grohl DG 335 eiere i Noreg ?


Threechords

Anbefalte innlegg

Fy faen det er mye jeg skulle brukt 50 lakser på før gitar.

- Mer studiostash

- Få utgitt noen singler og en EP

- Promotering med mindre noen andre vil gi det ut og hjelpe.

- Bygge eget øvingslokale/studio

- Smøring til bookingagenter

Men nummer 1! Overleve turne en måned eller to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen det er mye jeg skulle brukt 50 lakser på før gitar.

- Mer studiostash

- Få utgitt noen singler og en EP

- Promotering med mindre noen andre vil gi det ut og hjelpe.

- Bygge eget øvingslokale/studio

- Smøring til bookingagenter

Men nummer 1! Overleve turne en måned eller to

Hva er egentlig forskjellen??? Dette handler nettopp om det samme som å kjøpe seg en gitar til 50 bananer... Å tilfredstille sine lyster fremfor sine behov
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg ikke heller, ville bare poengtere at man bruker penger på mye rart man liker og har lyst på som kan virke uforståelig for andre?

Definitivt :D jeg har en dyr og upraktisk bil som er mye verre å bare flippe enn en gitar. Har hatt mye hundanger etter det kjøpet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dårlig stilt, har ikke gjeld på gitaren el noe. Er mer at 50 laken er mye penger og jeg kan bruke feks 30 laken på å betale ekstra ned på boliglånet, 10 på en ny klokke feks og 10 lapper på en fet brukt gitar. Når jeg ikke spiller i ett kjent band eller spiller regelmessig blir det litt dumt å skilte med en gitar til 50+ laken for å øve 2 ganger i mnd.

Jeg bestilte gitaren i jula og var nok høy på livet og litt vel storkar i ett svakt øyeblikk:) Jeg elsker gitaren, ingen tvil om at det er den deiligste gitaren jeg har spilt på og sett ever!

Men som nevnt i andre fora, så tviler jeg sterkt på at en i Norge kjøper denne så jeg har nok denne en god stund til framover helt til en nisse i USA slår til.

Samme selger som jeg kjøpte min av solgte for en uke siden samme gitar for 6500 USD, jeg skal ha ca 6110 USD for min så det sier seg nesten selv at jeg vil få solgt gitaren før el senere. Inntil da skal jeg nyte den så godt jeg kan:)

Endret av Threechords
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank kan trøste seg med at det nok ikke var gitaren i hans liv. Noen gitarer, slik som denne, er fete å ha i samlinga men ryker under press (samvittighet, økonomi osv). Andre gitarer selger man ALDRI. Sånne ting vet man instinktivt.

Jeg har tre gitarer som er MINE og selges aldri (V'en, Falck-Telen & Esp MI). Resten skulle jeg ha overlevd tapet av, selv om jeg nok hadde grått en skvett over R8'en min. Så fortsett jakten på Den Rette (regner med kjærringa ikke byttes ut like hyppig, slik er det med selve Gitaren også).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen det er mye jeg skulle brukt 50 lakser på før gitar.

- Mer studiostash

- Få utgitt noen singler og en EP

- Promotering med mindre noen andre vil gi det ut og hjelpe.

- Bygge eget øvingslokale/studio

- Smøring til bookingagenter

Men nummer 1! Overleve turne en måned eller to

+1! Mine to hovedgitarer har kostet meg ca 5k kr pr stk, og blir brukt på iallefall 50 gigs i året. Men igjen, hadde jeg brukt mindre tid på spilling og turnéring, så hadde jeg sikkert hatt råd til dyrere gitarer også. :) Bruksverdi går forran samleverdi her i gården. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.