Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Andre Dave Grohl DG 335 eiere i Noreg ?


Threechords

Anbefalte innlegg

Fy fela. Hadde denne tråden vært tilgjengelig tidlig på 80-tallet i en eller annen form når jeg startet min gitarisme hadde jeg nok prøvd å oppspore deg og gitt deg deng. (Hadde selvsagt tatt med resten av bandet for sikkerhets skyld)

LOL :D Om greia er at det plager deg så mye at jeg selger DG-335 gitaren min så må du gjerne selv komme og kjøpe den når som helst. Du kan få den for 50. Special price for you my friend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL :D Om greia er at det plager deg så mye at jeg selger DG-335 gitaren min så må du gjerne selv komme og kjøpe den når som helst. Du kan få den for 50. Special price for you my friend.

Deal! (Neida, men den 18-årige utgaven av meg er sykt misunnelig, og fikler litt på Squieren han hadde spinket og spart til lenge og vel. Ikke er det en ekte Fender heller)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som syntes at det er herlig at man på et forum for gitargeeks kritiserer folk for å kjøpe og selge fine gitarer? Hvis ingen drev med "ufornuftige" kjøp/salg og delte det her på gn så hadde vi jo ikke hatt så mye moro å se på.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at jeg gir katta og mere til i hva andre synes om hva jeg selger og ikke selger:) Jeg elsker gitaren, spilte på den senest for 30 min siden og det gjør meg ingenting om det tar 1 mnd, 1 år el 5 år før noen kjøper den. Den er verdt like mye om 5 år, mest sannsynlig verdt enda mer så er egentlig win win for meg uansett. Skal kose meg max med den så lenge den er i mitt eie.

Det blir forresten en flunkende ny klokke på meg i morgen men skal spare forumet for en HNWD post ;)

Endret av Threechords
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare melde at jeg ikke synes det er noen vits i å mene noe om andres bruk av ærlig opptjente penger.

Ville jeg like om noen mente så masse om mine disponeringer uten at jeg ba om råd? Nei, tvert i mot..

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 8799.- på gitarhuset

En "gitarklokke", som er såpass ugrei å se på at den ikke bør stå fremme, og ellers ikke har annet å by på enn ulemper, til snaue 9000... Hvilket kupp!

Hvem i alle dager er målgruppen her? Hvorfor i all verden koster dette vidunderet like mye som f eks en skikkelig gitar, riktignok uten klokke?

Har sett mye fæle produkter, men dette her havner ganske høyt oppe på listen.

Edit: På det glade åttitallet vant jeg en gang i et lotteri, og fikk en turkis plastklokke av ikke ubetydelig størrelse som var formet som en lyspære, og med en gedigen klype, så man kunne klype den fast til et eller annet. Alt i alt et herlig produkt.

Jeg ville glatt valgt den igjen fremfor den gyselige gitarklokken.

Endret av denyeverything
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jeg enig med Ataxia, men jeg er nok en hykler med for god råd (og for lav rente).

Synes også det er greit å bli kritisert for mine disponeringer hva gjelder pengebruk så lenge det er saklig fremlagt. I tillegg er jeg antakelig blant de med dårligst forholdstall hva gjelder gitarskills/pris her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.